Pod hasłem „Wiosenne polowanie na promocje. Upoluj paczkę!” rozpoczęła się wiosenna kampania promująca paczki usług Multimedia Polska. Akcja będzie trwała od 1 kwietnia do 31 maja. Wiosenna kampania Multimediów prowadzona jest w 22 miastach, m.in. Warszawie, Gdyni, Gorzowie Wlkp., Ełku, Płocku, Kaliszu, Lublinie, Szczecinie, Wrocławiu.
W ramach kampanii promowane są trzy paczki usług:
- Internet 1 Mb, Telewizja Cyfrowa Basic, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. – za 79 zł;
- Internet 2Mb, Telewizja Cyfrowa Komfort HD wraz z wypożyczalnią VoD, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. – za 99 zł;
- Internet 12 Mb, Telewizja Cyfrowa Komfort HD wraz z VoD i nagrywarką PVR, telefon stacjonarny w Planie Optymalny 100 min. – za 129 zł.
Na akcję składają się działania na outdoorze oraz w internecie. Spółka prowadzi kampanię wspólnie z ad i media, brokerem reklamy zewnętrznej. Kreację przygotowała agencja Adking.