sobota, 4 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC promuje swój najnowszy dekoder UPC TV 4K BOX (wideo)

    Zobacz również

    Nowoczesny dekoder od UPC Polska to odpowiedź na wiele potrzeb klientów, zamknięta w urządzeniu o nowoczesnym wyglądzie oraz kompaktowych wymiarach (80x80x18 i wadze 97 gramów). Można go przyczepić do tyłu telewizora i podłączyć przez WiFi. Staje się wtedy dyskretny i niewidzialny dla oka. Tak niewielki, a kryje w sobie tyle możliwości. UPC TV 4K BOX oferuje dostęp do niemal 200 kanałów, w tym tych w jakości 4K, z dźwiękiem przestrzennym Dolby.

    - Reklama -

    Sterowane głosem urządzenie zapewnia dostęp do telewizji na żywo, Replay TV, wideo na żądanie oraz szeregu aplikacji. Integracja z platformą Horizon GO pozwala na płynne kontynuowanie oglądania ulubionych programów np. na ekranie smartfona. Co więcej, dzięki profilom każdy z użytkowników zyskuje możliwość dopasowania telewizyjnej rozrywki do swoich potrzeb.

    UPC TV 4K BOX to nie tylko innowacyjne podejście do cyfrowej rozrywki. Wykonanie obudowy dekodera w 35% z tworzywa sztucznego, pochodzącego z recyklingu oraz zmniejszony o 77% względem poprzedniej generacji urządzeń pobór energii pozwalają czerpać radość z treści najwyższej jakości, przy jednoczesnej dbałości o środowisko. Odpowiedzialne podejście przy projekcie nowego urządzenia potwierdza m.in. nominacja do nagrody VideoTech Innovation Award w kategorii Zrównoważony Rozwój.

    W kampanii operator podkreśla pozycję Najbardziej Polecanego Operatora, a także lidera w zakresie najszybszego domowego internetu w Polsce, potwierdzonego przez dwa uznane rankingi prędkości sieci w Polsce, Ookla Speedtest oraz SpeedTest.pl.

    Kampania telewizyjna UPC Polska z nowym dekoderem UPC TV 4K BOX startuje 23 października. Dodatkowo w listopadzie działania promocyjne obejmą m.in. outdoor i materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy). Komunikację uzupełnią liczne aktywności w obszarze digital, m.in. social mediach.

    Kampanię od strony strategii, kreacji oraz realizacji działań reklamowych przygotowała Agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...