sobota, 1 listopada, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie (wideo)

    Zobacz również

    UPC Polska startuje z kampanią reklamową, wspierającą nową ofertę zawierającą m.in. megaszybki internet i megabogatą ofertę telewizyjną. Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki, ale do znanych już bohaterów, granych m.in. przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączą sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska. Idea kreatywna nowej kampanii brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.

    - Reklama -

    ŹródłoUPC
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    837 mln zł zysku netto, rekordowa sprzedaż hipotek i nowa strategia – mBank ruszył Całą naprzód

    W III kwartale 2025 roku Grupa mBanku osiągnęła bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe, kontynuując dynamiczny rozwój, zgodnie z...