sobota, 4 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    UPC: Frans-Willem de Kloet: Witamy w erze wartości

    Zobacz również

    Coraz więcej treści, coraz większa swoboda dostępu i użytkowania – tak opisać można oczekiwania konsumentów usług cyfrowych. Ich apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nowi gracze, wykorzystujący nowe media, działający w cyfrowym świecie bez granic, sprawiają, że rynek zmienia się dynamicznie, stając się coraz bardziej konkurencyjny. Konkurencja z kolei wymusza stałe zwiększanie wartości oferowanej klientom.

    - Reklama -

    – Konsumenci oczekują nie tylko nieograniczonego wyboru treści w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, ale i nieograniczonych możliwości dostępu do ulubionych programów. Telewizję można więc dziś oglądać także na smartfonie, tablecie i komputerze. Spełnienie tych oczekiwań wymaga doskonałej jakości sieci szerokopasmowej, ponieważ coraz częściej treści dostarczane są za pomocą dostępu do internetu. Dlatego zasadniczą wartością jaką oferujemy klientom jest nie tylko najwyższej jakości internet szerokopasmowy, ale także możliwość korzystania ze stabilnego łącza Wi-Fi w całym domu.

    Nie da się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów bez stałego inwestowania w poprawę jakości i technologię, bez myślenia o dalszym rozwijaniu form dostępu do treści, w tym co coraz większej potrzebie mobilności. Wszystkie wysiłki prowadzą do jednego celu – zwiększenia wartości dla naszych klientów, a tym samym podnoszenia ich satysfakcji. A dzięki naszym stałym wysiłkom możemy z dumą powiedzieć, że jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom najwyższej jakości treści, nie tylko mierzony największą liczbą kanałów, ale także bogactwem bibliotek VoD – MyPrime i UPC na żądanie, z tysiącami filmów, seriali czy koncertów, pozwalając klientom oglądać co chcą i kiedy chcą. Dla zapewnienia większego dostępu do usług oferujemy telewizję mobilną Horizon Go, która pozwala cieszyć się cyfrową rozrywką zawsze i wszędzie, ale także rozwijamy szerokopasmową sieć stacjonarną, której zasięg zwiększymy w ciągu najbliższych lat dwukrotnie, zapewniając najwyższą jakość połączeń Wi-Fi, pozwalającą cieszyć się swobodą użytkowania.

    Celem UPC Polska jest ciągłe zwiększanie wartości oferowanej klientom poprzez zapewnienie swobody i wygody w korzystaniu z usług, a także ciągłe zwiększanie ilości i jakości oferowanych treści. Skupiamy się na zwiększeniu wartości oferty, ponieważ wartość jest tym, co ostatecznie ma największe znaczenie dla zapewnienia satysfakcji klientów. I co równie ważne – nie powiedzieliśmy jeszcze w tym zakresie ostatniego słowa. – Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...