czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ulubione komórki Polaków

    Zobacz również

    Nokia jest częściej wybierana przez mężczyzn, Motorola przez najmłodszych, zaś Siemens przez osoby stanu wolnego – wynika z badania TNS Telecoms Index* zrealizowanego w grudniu 2004 roku.

    - Reklama -

    Na polskim rynku aparatów telefonów komórkowych niekwestionowanym liderem pozostaje Nokia. Z badań TNS OBOP wynika, że w grudniu 2004 roku aparaty tej marki używane były przez 47%** osób w wieku 15 lat i więcej, posiadających telefon komórkowy. Częściej z Nokii korzystają mężczyźni niż kobiety, prywatni przedsiębiorcy oraz osoby z gospodarstw domowych o dochodach miesięcznych powyżej 3 tysięcy złotych. Mniejszą popularnością ta marka cieszy się natomiast wśród osób z wykształceniem podstawowym, a także młodzieży w wieku 15 – 19.

    Wykres. Najczęściej wykorzystywane marki telefonów komórkowych w Polsce.
    Podstawa: Osoby posiadające telefon komórkowy, w wieku 15 lat i więcej.
    Grudzień 2004, dane rolowane 3-miesięcznie.

    Drugą pozycję na rynku zajmuje Siemens. Z telefonów tej marki korzysta 18% posiadaczy komórek w wieku 15 lat i więcej. Aparaty te częściej używane są przez uczniów i studentów oraz przez osoby stanu wolnego.

    Zajmującą trzecią pozycję na rynku Motorolę wybrało 11% osób posiadających telefon komórkowy (w wieku 15+). Telefony tej marki częściej posiadają osoby młode, w wieku 15 – 19 lat, oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

    źródło: TNS OBOP

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus uatrakcyjnia ceny iPhone’ów

    Plus daje możliwość zakupu smartfonów Apple w korzystnych ofertach w ramach: programów Plus Wymiana, Plus Odkup i Wakacje od...