piątek, 11 października, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    TENIS I T-MOBILE – CZYLI TO, CO ŁĄCZY #BARDZIEJ

    Zobacz również

    Jeśli zastanawiacie się, co najlepiej łączy ludzi to obie odpowiedzi zaczynają się na T! Tenis, bo jego popularność rośnie globalnie średniorocznie ponad 9%[1], a w Polsce mecze Igi Świątek oglądają miliony widzów. Oraz T-Mobile, który kontynuuje rozbudowę sieci 5G Bardziej, zapewniając doskonałą łącznść dzięki posiadanej największej w Polsce liczbie – aktualnie 2884 – stacji bazowych. A kiedy tenis i T-Mobile spotykają się na kortach, budzą się najlepsze emocje i tworzą się wspaniałe wspomnienia!

    - Reklama -


    Tenis łączy i wyzwala w nas niezwykle pozytywne uczucia. W T-Mobile, zgodnie z hasłem „Serwujemy najlepsze emocje”, chcemy być #BLIŻEJ ludzi i pozwalać im przeżywać #BARDZIEJ wyjątkowe chwile. Dzięki najnowocześnieszej technologii i najszybszej sieci 5G Bardziej, każdego dnia wynosimy doświadczenia naszych klientów na najwyższy poziom i sprawiamy, że każdy z nich może poczuć się wyjątkowo.

    Chcąc towarzyszyć naszym klientom w realizowaniu ich pasji, zostaliśmy w tym roku Partnerem Głównym LOTTO PZT Polish Tour oraz najważniejszego turnieju tenisowego WTA125 Polish Open. Za nami wiele pięknych, tenisowych emocji, których doświadczyliśmy dzięki utalentowanym tenisistkom i tenisistom.

    Rekordowa edycja

    Tegoroczna edycja LOTTO PZT Polish Tour była już szóstą odsłoną cyklu. W tym roku, od czerwca do końca sierpnia, w 11 miastach, rozegrano rekordową liczbę 14 turniejów, w których udział wzięło 1000 zawodniczek i zawodników w zmaganiach o łączna pulę nagród sięgającą 265 000 USD! To właśnie tego typu zawody są znaczącym elementem w rozwoju karier na miarę Igi Świątek, Huberta Hurkacza czy Magdy Linette.

    Na zakończenie touru T-Mobile ufundował specjalne nagrody dla najlepszej Polki i najlepszego Polaka – T-Mobile Trophy – które zostaną wręczone zwycięzcom 8 września z okazji wydarzenia „Narodowy Dzień Tenisa” pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.

    – Nasza technologia łączy klientów z tym co najważniejsze, czyli też z niesamowitymi doświadczeniami, które mogą dzielić razem ze swoimi bliskimi. Wiemy, że wydarzenia sportowe dostarczają dużo emocji, dają możliwość wspólnego przeżywania i tworzenia wspomnień, które zostają na lata. Dlatego cieszymy się, że mogliśmy być partnerem cyklu turniejów w ramach Narodowego Pucharu Polski i dołożyć magentową cegiełkę do rozwoju tenisa w Polsce – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.

    Magenta kolorem Fair Play

    T-Mobile był również Partnerem Głównym odbywającego się w lipcu w Warszawie, najwyższego rangą w tym roku, turnieju WTA 125 Polish Open. W finale Alycia Parks pokonała 18-letnią utalentowaną Australijkę Mayę Joint – tegoroczną uczestniczkę US Open, która natomiast otrzymała ufundowaną przez T-Mobilę nagrodę Fair Play.

    Współpraca z T-Mobile nadała tenisowi w Polsce większego zasięgu. Wzmocniliśmy relacje z obecnymi odbiorcami i dotarliśmy do szeregu nowych fanów tenisa. Razem rośniemy w siłę, rozwijamy tenisowe projekty nadając im większego znaczenia także na międzynarodowej arenie. Cieszy mnie pozytywny odbiór współpracy przez bezpośrednich jej odbiorców, czyli tenisistki i tenisistów, którzy zagrali w tegorocznych edycjach LOTTO PZT Polish Tour i WTA 125 Polish Open, dostarczając nam wyjątkowych chwil. Będziemy do nich wracać, ale też sięgać po nowe. – komentuje Prezes Polskiego Związku Tenisowego, Dariusz Łukaszewski.

    Zaangażowanie T-Mobile w rozwój tenisa i młodych talentów sportowych w Polsce stanowi ważny element strategii zrównoważonego rozwoju skupionego na celach społecznych. Firma podkreśla, że zależy jej na tym, aby nowoczesna technologia łączyła klientów z tym, co dla nich ważne oraz umożliwiała branie udziału w niezwykłych wydarzeniach, dostarczając im wyjątkowych emocji. Wszystko zgodnie z hasłem Connecting Your World, bo T-Mobile łączy klientów z tym, co najlepsze. Bycie częścią światowego lidera telekomunikacyjnego, grupy Deutsche Telekom, pozwala marce wynosić doświadczenia klientów na najwyższy poziom i dawać im najwyższy poziom satysfakcji.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nie ze mną te numery – gra edukacyjna BLIKA już dostępna

    SMS-y od nadawców podszywających się pod kurierów, maile phishingowe, kradzież kont na Facebooku oraz inne cyberprzestępstwa to codzienność, z...