wtorek, 21 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Telewizory i ekrany lifestyle LG przyciągają uwagę na Milan Design Week

    Zobacz również

    Telewizory i ekrany lifestyle firmy LG Electronics trafią na prezentację Salone del Mobile podczas tegorocznego Milan Design Week (17-22 kwietnia). Multisensoryczna wystawa „A Life Extraordinary” przedstawia produkty z serii LG OLED Objet Collection. Ekrany i telewizory lifestyle to więcej niż artystyczny środek wyrazu – podkreślają płynną i inspirującą integrację technologii oraz wyszukanego designu. Firma LG – jako wiodący innowator w dziedzinie stylu życia – nieustannie poszukuje nowych sposobów na wzbogacenie wrażeń

    - Reklama -

    konsumentów. 

    Dlatego aby stworzyć coś niezwykłego z myślą o nadchodzącym wydarzeniu w Mediolanie, połączyła swe siły z ekskluzywną holenderską marką lifestylową Moooi. Obie firmy wspólnie stworzyły szereg różnorodnych, starannie zestawionych ekspozycji. Koncepcja każdej przestrzeni została wyrażona za pomocą ekranów i telewizorów LG oraz kreatywnych przedmiotów i projektów wnętrz Moooi.

    LG korzysta z udoskonalanej w ciągu dziesięciu lat technologii OLED, tworząc lifestylowe ekrany i telewizory, gwarantujące najwyższą jakość obrazu oraz eleganckie, funkcjonalne wzornictwo.

    Na targach będzie można zobaczyć wyjątkowe ekspozycje: telewizory LG OLED Objet Collection, ozdobione różnorodnymi – eklektycznymi i zabawnymi elementami wystroju Moooi oraz dekoracyjnymi nadrukami. Zaprojektowane z dbałością o szczegóły urządzenia LG OLED Objet Collection z linii Lifestyle zapewniają większą elastyczność aranżacji. Każdy z modeli może być oryginalnym elementem wystroju wnętrz. Podnosząc walory estetyczne przestrzeni mieszkalnej, pozwala jednocześnie doświadczać emocji porównywalnych do tych, które odczuwamy oglądając film w kinie.

    LG OLED Objet Collection Posé zaciera granicę między ekranem klasy premium a meblem wykonanym na zamówienie. Będzie doskonale prezentował się w każdym pomieszczeniu. Wyróżnia go proste, minimalistyczne wzornictwo z wykorzystaniem elementów z tkaniny oraz subtelne zaokrąglenie linii. Estetyczny design telewizora podkreśla wystrój otoczenia, a sposób rozmieszczenia kabli nie zakłóca wizualnie przestrzeni.

    Oprócz stylowego wyglądu Posé zapewnia niezwykłą jakość obrazu OLED evo oraz żywe, pozbawione zniekształceń kolory, niezależnie od kąta patrzenia. Ekran, kiedy nie jest używany do oglądania filmów lub programów, można przełączyć w tryb Gallery. Umożliwia wówczas wyświetlanie ulubionych obrazów lub zdjęć, przekształcając wnętrze w galerię sztuki.

    Kolejny ekran z linii Lifestyle to LG OLED Objet Collection Easel. Poza najwyższej jakości obrazem OLED evo oferuje też eleganckie wzornictwo, dodając stylu każdemu miejscu. Model Easel jest idealny dla tych, którzy chcą w swoim domu stworzyć nowoczesną, artystyczną przestrzeń. Oryginalny design urządzenia przypomina sztalugę malarską. Umożliwia też efektowny montaż na ścianie, dzięki czemu ekran doskonale komponuje się z różnorodnym wystrojem lub kolorystyką wnętrza.

    Oprócz telewizorów firma LG zaprezentuje inne produkty Moooi, również inspirowane sztuką. Znajdą się wśród nich przenośne głośniki LG XBOOM 360. Łączą w sobie wyjątkową jakość dźwięku z designem – mają unikalny kształt i wbudowane nastrojowe oświetlenie, dzięki czemu sprawdzą się zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz.

    – LG OLED wyraża nasze stałe dążenie do ulepszania stylu życia klientów i wzbogacania doznań użytkowników poprzez płynne łączenie technologii i sztuki. Nasza kolejna współpraca z Moooi jest doskonałym przykładem tego, w jaki sposób dzięki innowacjom i eleganckiemu wzornictwu zapewniamy odbiorcom niezwykłe wrażenia – powiedziała Kate Oh, wiceprezes Brand Communication Division w LG Home Entertainment Company.

    – W świecie Moooi wyobrażonym przez LG OLED technologia podnosi estetykę i promuje kreatywność. Razem chcemy pokazać, jak techniczne dobra konsumpcyjne, wprowadzając do przestrzeni harmonię, mogą stać się pożądanymi elementami wystroju wnętrz – powiedział współzałożyciel i dyrektor artystyczny holenderskiej firmy, Marcel Wanders.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Visa redefiniuje pojęcie karty, prezentując nowe produkty na cyfrowe czasy

    Sposób, w jaki ludzie płacą i otrzymują płatności, zmienił się w ciągu ostatnich pięciu lat bardziej niż w całym...