sobota, 11 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ta aplikacja skończy z marnowaniem czasu w polskich firmach

    Zobacz również

    Zamiast kilkunastu narzędzi do rozmów, szkoleń i zarządzania kadrami w firmie – jedna przejrzysta platforma dostępna z telefonu. Tak w największym skrócie opisać można aplikację Blue Colibri. Węgierska spółka, która ją stworzyła, oficjalnie zaczyna działać w Polsce. Chce pokazać dużym i średnim firmom, że dzięki lepszej komunikacji mogą oszczędzić czas i poprawić wydajność pracy.

    - Reklama -

    Aplikacja Blue Colibri zaczęła działać u pierwszych klientów na początku 2019 roku. Wysoka funkcjonalność i elastyczność narzędzia szybko okazały się uniwersalnymi zaletami platformy. Dziś korzysta z niej już ponad 100 przedsiębiorstw i 84 tys. pracowników w całej Europie. Aplikacja dostępna jest w 16 językach – teraz także po polsku.

    Chcemy w najbliższych latach pozyskać jak najwięcej partnerów w Europie Środkowej i Wschodniej, a wiele globalnych firm właśnie w Polsce ulokowało swoje centrale na CEE. Do tego Polacy słyną z przedsiębiorczości, powstało tu wiele interesujących nas – również lokalnych – dużych i średnich firm, dlatego priorytetowo traktujemy ten kraj – tłumaczy Tamás Barathi, współzałożyciel Blue Colibri.

    Uniwersalne wyzwania, globalne rozwiązanie. Jak działa Blue Colibri?

    Ułożenie procesów w firmie na nowo potrafi znacząco wpłynąć na jej wydajność. Produktywność pracowników wzrasta o 20-25% w organizacjach, gdzie pracownicy są dobrze skomunikowani, a sama firma jest znacznie mniej narażona na wysoką rotację kadr. Dzięki lepszym narzędziom do komunikacji można odzyskać dużo czasu i innych zasobów marnowanych z powodu nieefektywnej komunikacji. To dlatego nasza firma specjalizuje się właśnie w usprawnianiu komunikacji – mówi Tamás Barathi.

    Aplikacja Blue Colibri jest bardzo przydatna w firmach, gdzie znaczna część pracowników działa w terenie, poza biurem, bądź część w biurze, a część zdalnie lub hybrydowo.

    Blue Colibri usprawnia:

    • komunikację wewnętrzną – dzięki dystrybuowaniu wiadomości firmowych, możliwości tworzenia i dystrybucji ankiet czy newsletterów, przeprowadzania sondaży czy quizów, prowadzenia firmowego kalendarza; 
    • edukację online pracowników – prowadzenie szkoleń online, również BHP, wdrażanie i integrowanie nowych pracowników poprzez platformę, tworzenie wyzwań etc. 
    • administrowanie w obszarach HR – umożliwiając tworzenie formularzy, obsługę wniosków o świadczenia pracownicze, zarządzanie urlopami, rezerwacje sal konferencyjnych etc. 
    • angażowanie pracowników i community building – dzięki możliwości tworzenia grup, wysyłania prywatnych wiadomości, wyrażania uznania dla pracy członków zespołu.

    – Dla pracowników jedynym warunkiem skorzystania z Blue Colibri jest pobranie na telefon mobilnej aplikacji ze sklepu Google Play lub App Store. Do rejestracji nie jest nawet wymagany e-mail, wystarczy przydzielony przez menedżera login. Obsługa narzędzia jest intuicyjna i bardzo przypomina rozwiązania, z których na co dzień korzystamy na Facebooku czy w innych serwisach społecznościowych – tłumaczy Magdalena Pekowska, odpowiadająca za polski dział Sales i Customer Success Team.

    Firmy będące klientami Blue Colibri korzystają z platformy wykupując miesięczną subskrypcję. Wysokość opłaty zależy od liczby pracowników oraz wybranego pakietu czyli ilość funkcji aplikacji, z których dana firma chciałaby korzystać.

    Polak, Węgier – dwa bratanki. Kto za tym stoi?

    Firma Blue Colibri powstała w 2018 roku w Budapeszcie. Wyrosła z działającej od dekady firmy konsultingowej specjalizującej się w HR. Jeszcze przed startem w Blue Colibri zainwestował 200 tys. euro Oxo Technologies Holding – firma inwestycyjna kierowana przez Pétera Oszkó. Później finansowania na sumę 1,4 mln euro udzielił fundusz VC Bonitas Sándora Csányi.

    Międzynarodowa ekspansja od początku była jednym z celów Blue Colibri, Już rok po starcie została wdrożona po raz pierwszy w firmie spoza Węgier. Organizacją do dzisiaj zarządzają jej założyciele: Tamás Barathi oraz Viktória Takács-Fulai. W zeszłym roku przychody Blue Colibri wyniosły 570 tys. euro.

    Blue Colibri współpracuje głównie z dużymi i średnimi organizacjami. Do klientów firmy należą m.in. LPP, Tchibo, GrandVision, Praktiker, Trenkwalder, Volvo, Samsung i Aptiv. Przyszłym partnerom z Polski firma zapewni polskojęzyczne wsparcie zespołu obsługi klienta we wdrażaniu platformy i jej codziennym użytkowaniu.

    ŹródłoBlue Colibri
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...