poniedziałek, 6 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile Polska liderem mobilnego dostępu do Internetu

    Zobacz również

    T-Mobile Polska rośnie najmocniej w segmencie mobilnego dostępu do Internetu utrzymując się na pozycji lidera po trzecim kwartale. Również pod względem pozostałych parametrów finansowych i operacyjnych utrzymuje swoją dobrą pozycję na trudnym rynku telekomunikacyjnym w Polsce. T-Mobile Polska po trzech kwartałach 2013 roku obsługiwała bazę 15,667 miliona klientów. Na koniec września Spółka posiadała w segmencie usług przedpłaconych 8,605 miliona klientów, a w segmencie usług

    - Reklama -

    abonamentowych było to 7,062 miliona klientów. W odniesieniu do drugiego kwartału 2013 roku T-Mobile Polska zwiększyła bazę klientów abonamentowych w trzecim kwartale o 24 tysiące utrzymując tym samym stabilny wzrost w tym segmencie w przeciągu ostatnich dwóch lat.

    T-Mobile Polska konsekwentnie realizuje swoje założenia na ten rok co potwierdzają wyniki trzeciego kwartału. W ciągu tego roku pozyskaliśmy więcej nowych klientów mobilnego Internetu oraz wypracowaliśmy wyższą EBITDA niż w tym samym czasie w ubiegłym roku. Osiągane przez T-Mobile rezultaty są potwierdzeniem solidnej pozycji Spółki na trudnym rynku telekomunikacyjnym w Polsce – powiedział Miroslav Rakowski, Prezes T-Mobile Polska S.A.

    W trzecim kwartale 2013 roku przychody T-Mobile Polska wyniosły 1,665 miliarda złotych. Niższe o 4,6% przychody Spółki w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego są wynikiem regulacji dotyczących obniżenia stawek rozliczeń międzyoperatorskich oraz roamingowych. W okresie od 1 stycznia do 30 września 2013 roku EBITDA T-Mobile Polska wyniosła 1,816 miliarda złotych i była wyższa o 1,3% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. W samym trzecim kwartale 2013 roku EBITDA Spółki wyniosła 618 milionów złotych, a marża EBITDA 37,1%.

    W trzecim kwartale T-Mobile Polska zwiększyła bazę klientów szerokopasmowego mobilnego dostępu do Internetu o 43 tysiące w porównaniu do poprzedniego kwartału. Na koniec września br. Spółka obsługiwała ponad 1,143 miliona klientów mobilnego Internetu posiadając największą bazę klientów tych usług w Polsce. W trzecim kwartale baza klientów usług mobilnego dostępu do Internetu wzrosła o 27% w porównaniu do trzeciego kwartału 2012 roku. Liczba nowych klientów mobilnego szerokopasmowego dostępu do Internetu pozyskanych przez T-Mobile do 30 września 2013 roku jest o około 18% wyższa niż w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

    T-Mobile Polska, aby zaspokoić rosnące potrzeby klientów mobilnego dostępu do Internetu prowadzi jeden z największych projektów modernizacji sieci w Europie. Obecnie klienci T Mobile Polska mogą już korzystać z ponad 7 tys. zmodernizowanych stacji bazowych. Nowa sieć gwarantuje klientom dużo większy zasięg i lepsze parametry, zwłaszcza w zakresie dostępu do Internetu, którego szybkość jest wyższa nawet kilkukrotnie. Dzięki temu już ponad 92% populacji Polski jest w zasięgu technologii UMTS, która pozwala na korzystanie z Internetu z prędkością nawet do 42 Mbps.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...