wtorek, 21 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Szybko i mobilnie – nowy system dla Doradców Klientów Provident Polska

    Zobacz również

    Provident Polska wdrożył nowy system bankowania środków pieniężnych. Mobilny i łatwy w obsłudze system usprawni pracę Doradców Klientów i Kierowników Operacyjnych. Provident Polska, największa firma pożyczkowa w Polsce, udziela pożyczek głównie poprzez ogólnopolską sieć Doradców Klienta. W ramach swojej pracy Doradcy oraz Kierownicy Operacyjni zarządzają środkami pieniężnymi. By obsługa klienta przebiegała jeszcze sprawniej, Provident zdecydował o wdrożeniu

    - Reklama -

    nowoczesnego systemu zdalnego zarządzania wpłatami i wypłatami Cash&Go.

    Nowy system w Provident Polska
    Głównym zadaniem systemu Cash&Go jest monitorowanie i zarządzanie środkami pieniężnymi udostępnianymi przede wszystkim Doradcom Klienta. Na bieżąco rejestruje on tygodniowe limity przyznawane pracownikom Providenta oraz wykonywane przez nich transakcje.

    – System Cash&Go znacznie upraszcza przyznawanie środków pieniężnych poprzez automatyzację procedur. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić mnóstwo pracy i czasu, a jednocześnie pozwala na wyeliminowanie błędów – mówi Eryk Czajkowski, Kierownik ds. Doskonałości Biznesu i szef wdrożenia nowego systemu w Provident Polska.

    Na wykonawcę rozwiązania Cash&Go została wybrana firma Bonair z jej autorską platformą CasePro, na której został oparty system Providenta. Platforma wprowadziła nowy standard obsługi procesów biznesowych, uwzględniający zróżnicowaną, wieloszczeblową strukturę uprawnień nadawanych pracownikom.

    Wygodnie i mobilnie
    Ogromnym atutem nowego rozwiązania jest także jego łatwa dostępność dla użytkowników. Duża część pracowników Providenta pracuje poza biurami, wykorzystując telefony komórkowe i tablety. Ze względu na specyfikę ich działań, położyliśmy duży nacisk na mobilność systemu – mówi starszy analityk Bonair S.A. Elżbieta Wojtalik-Rudko, menadżer projektu.  Platforma zapewnia Doradcom i Kierownikom Operacyjnym wygodny dostęp do systemu poprzez przeglądarkę www i urządzenia mobilne – dodaje.

    Kolejnym kanałem komunikacji systemu Cash&Go są sms-y, które dla części pracowników stanowią jedyną formę kontaktu z platformą. Wiadomości tekstowe służą do uruchamiania procedur. Informują m.in. o wynikach procesów, zadaniach do wykonania, czy ewentualnych nadużyciach. W celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa, system reaguje tylko na sms-y wysyłane ze służbowych telefonów użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia.

    Integracyjne funkcje Cash&Go
    Cash&Go współpracuje także z systemem bankowym. Pozwala on na dokonywanie wypłat z bankomatów sieci partnerskiego banku. Znacznie usprawnia to pracę Doradców, którzy nie muszą każdorazowo odwiedzać placówki banków, by dokonać wypłaty. W przyszłości planowana jest współpraca z systemem innego banku w zakresie obsługi kart.

    ŹródłoProvident
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe karty sieciowe WiFi 6 od TP-Link – Archer TX50UH oraz Archer TX20U Nano

    TP-Link prezentuje dwie nowe karty sieciowe ze złączem USB. Archer TX50UH pozwala na uzyskanie prędkości transmisji Wi-Fi do 3000...