czwartek, 30 października, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Stanowisko T-Mobile Polska w sprawie postępowania UOKiK

    Zobacz również

    Najwyższa jakość obsługi jest dla nas priorytetem i uważamy, że w szczególności kwestie dotyczące umowy oraz wysokości opłat powinny być dla klienta w pełni zrozumiałe.

    - Reklama -

    Dlatego staraliśmy się w przejrzysty sposób informować o wysokości cen, rodzaju i wysokości rabatów oraz o zasadach ich naliczania. Na bieżąco również wprowadzaliśmy w naszej komunikacji zmiany wynikające z zaleceń UOKiK. Obecnie także współpracujemy z UOKiK i wierzymy, że uda nam się wypracować rozwiązanie satysfakcjonujące dla wszystkich stron.

    ŹródłoT-Mobile
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    HONOR MagicOS 10: samodoskonalący się system operacyjny z agentem AI

    Podczas inauguracyjnej Globalnej Konferencji Deweloperów w Shenzhen firma zaprezentowała również kompleksową strategię ekosystemu 1×3×N oraz nową platformę HONOR AI...