wtorek, 14 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sprzedaż PlayStation 4 (PS4) przekroczyła 50 mln sztuk na całym świecie

    Zobacz również

    Firma Sony Interactive Entertainment (SIE) ogłosiła, że łączna sprzedaż PlayStation 4 (PS4) według danych z 4 grudnia 2016 r. wyniosła 50 mln sztuk zakupionych przez klientów z całego świata, którzy mogli świętować najlepszy czarnopiątkowy tydzień*2 w historii PlayStation. W wynikach tych uwzględniono sprzedaż produktu PlayStation 4 Pro (PS4 Pro) — wprowadzonej na rynek w ubiegłym miesiącu luksusowej wersji systemu, która obsługuje najnowocześniejszą technologię przetwarzania obrazu.

    - Reklama -

    Dzięki bogatej ofercie gier opracowanych i wydawanych przez zewnętrznych wydawców, a także przez podmiot SIE Worldwide Studios (SIE WWS), wyniki sprzedaży oprogramowania na PS4 również osiągają wysokie wartości — według danych na 4 grudnia 2016 r. było to ponad 369,6 mln egzemplarzy sprzedanych na całym świecie za pośrednictwem sklepów detalicznych oraz w ramach sprzedaży zawartości cyfrowej w sklepie PlayStation Store.

    Cieszy nas bardzo, że społeczność PS4 stale się rozwija od czasu jej powstania trzy lata temu — mówi Andrew House, prezes i dyrektor generalny Sony Interactive Entertainment. – Dzięki ogromnemu wsparciu ze strony naszych fanów i partnerów z całego świata w tym roku mogliśmy wprowadzić na rynek wyjątkową ofertę sprzętu, w tym nowe systemy PS4 w mniejszej obudowie, systemy PS4 Pro oraz PlayStation VR. Będziemy nadal zapewniać klientom wyjątkowe wrażenia z rozgrywki, oferując przełomowe oprogramowanie i usługi sieciowe, stale przyspieszając rozwój naszej działalności i stawiając na rozwój ekosystemu PS4.

    Oferta oprogramowania na PS4 będzie stale wzbogacana w tym sezonie świątecznym i później, o wyczekiwane tytuły, takie jak The Last Guardian (SIE WWS), Horizon Zero Dawn (SIE WWS), Resident Evil 7: biohazard (Capcom), Mass Effect: Andromeda (Electronics Arts), Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games), oraz gry z obsługą PS VR, takie jak Farpoint (SIE WWS), wprowadzane na rynek wraz z kontrolerem PS VR Aim przeznaczonym do bezpośredniego śledzenia ruchów gracza. Również społeczność twórców niezależnych będzie nadal dodawać do oferty różnorodne nowe tytuły na PS4, takie jak Yooka-Laylee (Playtonic), Boundless (Wonderstruck) oraz Vane (Friend & Foe Games).

    Firma SIE będzie rozbudowywać ekosystem rozwiązań na PS4, oferując doznania dostępne wyłącznie na PlayStation.

    ŹródłoSony
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...