poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sony Xperia Z3 ze SmartWatch 2 – już od poniedziałku w sklepie internetowym T-Mobile

    Zobacz również

    T-Mobile nie pierwszy raz wyprzedza trendy na polskim rynku telekomunikacyjnym oferując swoim klientom najnowsze urządzenia. 15 września operator rozpocznie na T-Mobile.pl przedsprzedaż kolejnego flagowego smartfonu – Sony Xperia Z3 w wyjątkowym zestawie z Sony SmartWatch 2. T-Mobile Polska stale udowadnia, że jest firmą konkurencyjną rynkowo, zarówno pod względem proponowanych usług, jak i w dostarczaniu swoim klientom najnowszych urządzeń.

    - Reklama -

    Obecnie w ramach taryf JUMP! oraz JUMP! proFirma operator wprowadzi do przedsprzedaży najnowszy, flagowy produkt Sony – smartfon Xperia Z3. Przedsprzedaż dostępna będzie wyłącznie w sklepie internetowym T-Mobile.pl, a tylko z tej okazji do każdego zakupionego telefonu, klient otrzyma prezent w postaci innowacyjnego akcesorium – zegarka SmartWatch 2.

    Sony Xperia Z3 to połączenie innowacji oraz wyjątkowego designu. Smartfon został wyposażony w 5,2-calowy ekran dotykowy wyświetlający obraz w rozdzielczości Full HD (1920 x 1080 pikseli). Za jego wydajność odpowiada 4-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 801 z zegarem 2,5 GHz i układem graficznym Adreno 330, który otrzymał wsparcie ze strony 3 GB pamięci RAM. Nad całością czuwa system operacyjny Android w najnowszej, jak na razie, wersji 4.4 KitKat. Wartością dodaną Sony Xperia Z3 jest możliwość używania go jako zdalnego ekranu do łączenia się i kontrolowania gier na PS4. A wszystko to przy wadze zaledwie 152 gramów.

    Smartfon Sony Xperia Z3 wraz z zegarkiem SmartWatch 2 dostępny będzie w przedsprzedaży wyłącznie poprzez sklep internetowy T-Mobile. Oferta dedykowana jest zarówno dla nowych, jak i obecnych Klientów T-Mobile w ramach taryf JUMP! oraz JUMP! proFirma.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Inicjatywy Sony na rzecz dostępności z okazji Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności

    Celem Sony jest „wypełniać świat emocjami dzięki potencjałowi kreatywności i technologii”. Firma pragnie więc przyczyniać się do powstania inkluzywnej...