sobota, 27 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sony przyspiesza rozwój dzięki rozszerzeniu globalnej sieci partnerów

    Zobacz również

    Firma Sony ogłosiła dodanie 26 nowych członków, liderów branży do AV Alliance i sieci partnerów technologicznych. Ta stała ekspansja powiększa już istniejące portfolio ponad 40 organizacji z Europy i innych części świata. Sieć Sony AV Alliance Partner Network opiera się na strategicznych sojuszach, oferując kompatybilne rozwiązania programowe i sprzętowe, które zwiększają wartość, zgodność i swobodę twórczą linii monitorów profesjonalnych BRAVIA.

    - Reklama -

    W 2023 r. firma Sony zawarła silne sojusze z wiodącymi organizacjami w trzech obszarach, w których obserwuje się szybki wzrost popytu na intuicyjne rozwiązania: Content Management, Remote Management i Unified Communications. Dzięki wzmocnionej globalnej sieci – Sony i jej partnerzy mogą zapewnić uproszczoną integrację i niższe koszty operacyjne organizacjom z branży korporacyjnej, edukacyjnej, opieki zdrowotnej i handlu detalicznego. Ponadto Sony będzie ściśle współpracować ze swoimi partnerami w celu wspierania inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju w sektorze AV.

    Opracowana przez Sony technologia System-on-Chip (SoC) umożliwia partnerom szybką i łatwą integrację oprogramowania w celu uruchomienia dowolnej aplikacji digital signage na monitorach profesjonalnych BRAVIA, eliminując potrzebę zakupu dodatkowego urządzenia zewnętrznego. Zgodnie z misją Sony, by przyspieszyć inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, wbudowany układ SoC znacznie zmniejsza zużycie energii, zapewniając dodatkowe korzyści partnerom i użytkownikom końcowym.

    Ciągły rozwój sieci partnerskiej odzwierciedla nasze zaangażowanie w promowanie współpracy, napędzanie innowacji i dbanie o naszych końcowych klientów . Dzięki ścisłej współpracy z wieloma organizacjami jesteśmy w stanie wzmocnić obecność na profesjonalnym rynku AV i nadal dostarczać najnowocześniejsze produkty i rozwiązania. – Komentuje Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager, Sony Professional Displays and Solutions. – Sony jest zaangażowane w zwiększanie swojego udziału w rynku digital signage. Znajduje to odzwierciedlenie w rosnącej liczbie naszych partnerów w tym obszarze i nadal będzie dla nas głównym celem. Dzięki naszemu solidnemu i rozwijającemu się ekosystemowi partnerskiemu na tym rynku jesteśmy w stanie nadal zaspokajać szybko zmieniające się potrzeby branży.

    Nasza sieć partnerska jest nie tylko ważna dla dostarczania najwyższej jakości rozwiązań większej liczbie użytkowników końcowych, ale ma również kluczowe znaczenie dla naszej misji na rzecz bardziej zrównoważonej branży AV. Ważne jest dla nas, aby nasi partnerzy podzielali misję rozwijania inicjatyw środowiskowych i społecznych, ponieważ Sony przyspiesza działania w tym zakresie, począwszy od materiałów, które wybieramy przy tworzeniu produktów, aż po dostawę i pakowanie. Wierzymy, że silny, zjednoczony front z organizacjami z całej branży AV jest tym, co będzie napędzać szersze przyjęcie i priorytetowe traktowanie inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju, komentuje Rik Willemse, szef działu monitorów profesjonalnych i rozwiązań w Sony, – Będziemy ściśle współpracować, aby połączyć nasze zasoby, wiedzę i doświadczenie w celu zwiększenia znaczenia odpowiedzialności za środowisko w całej branży.

    W 2023 r. firma Sony będzie kontynuować dynamiczny rozwój dzięki rozszerzeniu sojuszu partnerskiego w zakresie technologii AV. Rozwijający się ekosystem partnerów będzie prezentowany na stoisku Sony na targach ISE 2024 i zademonstruje zwiększone możliwości prezentowanych rozwiązań, w tym profesjonalne monitory BRAVIA 4K, ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS, serię Sony Crystal LED BH, a także zaawansowane wyświetlacze projekcyjne i nowe oprogramowanie do hybrydowych środowisk nauczania.

    Do nowych partnerów Sony w 2023 r. należą:

    • Partnerzy w zakresie oprogramowania do zarządzania treścią (CMS): AbleSign, Airtime, Airwave, AISS, Allsan, Cactus Signage, connectSignage, embed signage, GoBright, Intuiface, Ki-Wi Signage, Loop24, NordicScreen, SalesTV, SIGNAGELAB, Signagelive, Spectro:o, StratosMedia, Telelogos, Uniguest, Userful, Waapiti, Xibo
    Partnerzy w zakresie oprogramowania do zdalnego zarządzania (RMS): Atlona, Aurora Multimedia, Q-SYS

    ŹródłoSony
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...