niedziela, 12 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Serwis Samsung wyróżniony certyfikatem Obiekt bez barier

    Zobacz również

    Samsung Premium Service Plaza to już kolejny punkt obsługi klienta firmy Samsung, który został wyróżniony certyfikatem potwierdzającym dostępność architektoniczną lokalizacji dla osób z niepełnosprawnościami. W lokalu zadbano o szerokość drzwi, odpowiednią wysokość blatów i klamek oraz dogodną przestrzeń do manewrowania wózkiem inwalidzkim. Zamontowano także specjalne oznaczenie ciągów komunikacyjnych, a także dostosowano oświetlenia, by ułatwić poruszanie się po serwisie osobom niedowidzącym.

    - Reklama -

    – Tak samo jak dostarczenie najlepszej jakości sprzętu, ważna jest dla nas obsługa klienta. Z myślą o osobach z niepełnosprawnościami przystosowujemy sklepy, a teraz też serwis Samsung tak, by każdy mógł z nich wygodnie korzystać. – tłumaczy Jarosław Orski, Head of Service z Samsung Electronics Polska.

    By Samsung Premium Service Plaza w Warsaw Spire odpowiadał na wszelkie potrzeby osób niepełnosprawnych o ocenę miejsca pod kątem dostępności i łatwości poruszania się poproszono Fundację Integracja. To ona, wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę specjalistów, przygotowała plan pomieszczeń tak, by osoby z niepełnosprawnością mogły samodzielnie i wygodnie korzystać z serwisu Samsung. Wynikiem prac wykończeniowych był audyt, na podstawie którego przyznano lokalizacji certyfikat „Obiekt bez barier”.

    To wielka radość i satysfakcja, że coraz więcej firm decyduje się dostosowywać swoje placówki do potrzeb osób z niepełnosprawnością i już na etapie planowania inwestycji brać pod uwagę potrzeby tej grupy klientów. Dostępność nowych technologii, w których Samsung jest światowym liderem, to dla ludzi takich jak ja często okno na świat. Samsung otwiera je szeroko i zapewnia nie tylko dostępne technologie, ale też tworzy miejsca, w których można z nich skorzystać. – komentuje przyznanie certyfikatu Piotr Pawłowski, prezes Fundacji Integracja.

    W lokalu zadbano o szerokość drzwi, odpowiednią wysokość blatów i klamek oraz dogodną przestrzeń do manewrowania wózkiem inwalidzkim. Zamontowano także specjalne oznaczenie ciągów komunikacyjnych, a także dostosowano oświetlenia, by ułatwić poruszanie się po serwisie osobom niedowidzącym. Jak wszystkie punkty obsługi klienta firmy Samsung, serwis zapewnia także wygodną i bezpłatną obsługę osób niesłyszących. Certyfikat „Obiekt bez barier” to czytelna wskazówka, że lokal jest przyjazny i dostosowany do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami. To także potwierdzenie jego dostosowania do potrzeb osób starszych, które często borykają się z problemem ograniczonej możliwości poruszania się. Rodzicom naklejka „Obiekt bez barier” sygnalizuje, że mogą to miejsce odwiedzić wraz z dziećmi.

    Samsung Premium Service Plaza  to miejsce przyjazne wszystkim. Jego goście mogą odwiedzić strefę VR, w wygodnym fotelu posłuchać muzyki, a dzieci – pobawić się w stworzonym dla nich kąciku. Serwis znajduje się w dogodnej lokalizacji w samym centrum miasta w kompleksie biurowców Warsaw Spire. Jest to jedna z najczęściej nagradzanych inwestycji w Europie, prowadzona przez firmę Ghelamco, która jest liderem zrównoważonego budownictwa w Polsce. Do serwisu z łatwością można dostać się samochodem, tramwajem, a nawet metrem.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...