Samsung startuje z kampanią pod hasłem „SmartThings Meets AI Home”. Jej celem jest zaprezentowanie, w jaki sposób ekosystem inteligentnych urządzeń Samsung AI Home oferuje innowacyjne rozwiązania, które realnie ułatwiają i uprzyjemniają życie użytkowników. Start kampanii, zaplanowany tuż przed targami IFA 2025, podkreśla wizję marki, w której inteligentny dom (AI Home) zyskuje nowe znaczenie dzięki aplikacji SmartThings.
Inteligentny dom rozumie potrzeby domowników i dopasowuje się do nich, oferując spersonalizowane rozwiązania dzięki połączeniu urządzeń Samsung i innych marek w aplikacji SmartThings. W materiałach kampanii, możemy zobaczyć w jaki sposób AI Home pozwala użytkownikom cieszyć się większą ilością wolnego czasu, zamiast zajmować się żmudnymi czynnościami.
Kampania koncentruje się na funkcji Plan dnia (Routine) w aplikacji SmartThings. Materiały wideo pokazują w jaki sposób automatycznie ustawiana jest temperatura w klimatyzatorze, regulowane jest oświetlenie, a jedno dotknięcie ekranu smartfona przełącza urządzenia gospodarstwa domowego w tryb pełnego samosterowania[1]. Dzięki temu użytkownicy zyskują więcej czasu na sen, relaks czy wspólne chwile z rodziną. Zwrócono także uwagę na funkcję Zwierzaki (Pet Care), która pozwala mieć oko na małych domowników, nawet wtedy, gdy ich właściciele są zajęci.
– Jako lider w tej dziedzinie, chcemy pokazać, jak wygląda życie w domu wspieranym przez sztuczną inteligencję w zupełnie nowym ujęciu – mówi Won-Jin Lee, President and Head of Global Marketing Office w Samsung Electronics. – Naszym celem jest, by sztuczna inteligencja trafiała do domów i sprawiała, że codzienność staje się prostsza i bardziej ludzka.
Od 2 września br. kampania będzie wyświetlana na ekranach w znanych miejscach na całym świecie, takich jak Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie, a także będzie dostępna na oficjalnych kanałach społecznościowych marki Samsung, w tym YouTube.