sobota, 18 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung dumnym sponsorem Igrzysk Paraolimpijskich w Londynie

    Zobacz również

    Samsung został oficjalnym partnerem Igrzysk Paraolimpijskich w Londynie i już po raz kolejny będzie wspierał niepełnosprawnych sportowców w drodze po najważniejsze sportowe medale. Celem współpracy z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim jest pokazywanie całemu światu, iż paraolimpiada jest równie ważna jak igrzyska olimpijskie osób pełnosprawnych, oraz namówienie społeczeństwa do kibicowania sportowcom.

    - Reklama -

    Dziesiątki wyrzeczeń, setki litrów potu oraz tysiące przebytych kilometrów tylko po to, aby przez chwilę znaleźć się na upragnionym podium podczas Igrzysk Paraolimpijskich w Londynie. Niepełnosprawni sportowcy trenują przez cztery lata równie intensywnie, ciężko i bez żadnych wymówek co pełnosprawni sportowcy, którzy opuścili już londyńskie areny zmagań. Dlatego też Samsung jest dumnym sponsorem Igrzysk Paraolimpijskich, począwszy od zimowych zawodów w Turynie w 2006 roku i Vancouver 2010 r. oraz letnich zmagań w Pekinie w 2008 r.

    W czasie trwania Igrzysk Paraolimpijskich w Londynie Samsung uruchomił innowacyjny program „Samsung Paralympic Bloggers”, który objął prawie 50 sportowców z 16 krajów reprezentujących 14 różnych dyscyplin sportowych. Po raz pierwszy w historii będą oni mogli przedstawić igrzyska od kuchni. Za pomocą Samsung Galaxy Note, w które zostali wyposażeni, pokażą wszystkim ludziom na świecie, jak wygląda życie w wiosce olimpijskiej, gdzie odbywają się treningi, a także jakie emocje wiążą się ze zdobywanie najważniejszych sportowych laurów. Aby śledzić historie paraolimpijczyków, wystarczy odwiedzić platformę Samsung Digital Hub.

    -Ten projekt tworzy niepowtarzalną okazję do spojrzenia za kulisy igrzysk paraolimpijskich oczami samych sportowców. Dzięki firmie Samsung jesteśmy w stanie przybliżyć igrzyska paraolimpijskie światu – powiedział Seb Coe, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Londyn 2012.

    Dodatkowo Samsung wspiera promocję paraolimpiady kampanią „Sport Doesn’t Care Who You Are”. 90-sekundowy spot reklamowy zrealizowany specjalnie na potrzeby kampanii pokazuje niesamowite zaangażowanie, emocje oraz poświecenie, jakie towarzyszą paraolimpijczykom, którzy codziennie trenują, aby dojść do perfekcji w swoich dyscyplinach. Ma on również na celu skupienie uwagi na umiejętnościach, a nie na niepełnosprawności uczestników zawodów.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....