poniedziałek, 2 grudnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung: ‎48 smartfonów wciąż do wygrania w loterii

    Zobacz również

    Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, a za pasem Gwiazdka. Nic dziwnego, ‎że sklepy z elektroniką już kuszą promocjami na produkty RTV. A co, jeżeli w dodatku ‎do wymarzonego telewizora lub soundbara, „upolowanego” na czarnopiątkowej lub ‎przedświątecznej promocji moglibyśmy otrzymać w bonusie znakomity smartfon? To ‎możliwe – wystarczy wziąć udział w loterii firmy Samsung.‎

    - Reklama -


    Loteria „Wejdź w nową erę z telewizorami i produktami audio Samsung” to doskonała ‎okazja, by nie tylko zmodernizować swój domowy zestaw multimedialny o telewizor o znakomitych parametrach obrazu, „napakowany” najnowszymi technologiami. To także ‎wyjątkowa szansa, by zyskać najnowsze urządzenie o niesamowitych możliwościach i najwyższej jakości wykonania, jakim jest smartfon Samsung Galaxy S24 Ultra Titanium ‎Black z pamięcią flash 256 GB i 12 GB RAM. ‎

    Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić dowolny telewizor Samsung AI TV 2024. ‎Użytkownicy mają tu z czego wybierać, bo tegoroczna oferta Samsung w segmencie ‎telewizorów wspomaganych funkcjami sztucznej inteligencji jest naprawdę bogata – obejmuje ‎m.in. linie produktowe Neo QLED 8K AI TV, Neo QLED 4K i OLED. Loterią objęte zostały ‎prawie wszystkie tegoroczne telewizory Samsung o szerokim wyborze przekątnych od 43 do ‎‎98” – w tym także telewizor The Frame – oraz wybrane modele soundbarów Samsung.‎

    W każdym tygodniu trwania loterii odbywa się losowanie sześciu smartfonów Galaxy S24 ‎Ultra. Łącznie w ramach akcji do zdobycia jest aż 60 nagród. Do 21 listopada 2024 r. ‎organizator loterii wyłonił już dwunastu szczęśliwych zwycięzców, a kolejne emocjonujące ‎losowania przed nami. ‎

    Jak zwiększyć szanse na wygraną?‎

    Kto nie zdąży z zakupami przed Black Friday, nie powinien mieć powodów do zmartwień. ‎Akcja „Wejdź w nową erę z telewizorami i produktami audio Samsung” trwa do 13 stycznia ‎‎2025r. – w tym czasie odbędzie się jeszcze osiem losowań. Można więc wziąć w niej udział ‎wielokrotnie, przy wszystkich nadarzających się w najbliższym czasie okazjach. A tych nie ‎brakuje: Cyber Monday, święta Bożego Narodzenia, poświąteczne wyprzedaże.‎


    Nie warto jednak zwlekać z udziałem w loterii do samego końca. Im wcześniej nastąpi zakup ‎telewizora bądź soundbara objętego promocją, tym w większej liczbie losowań będzie mógł ‎wziąć udział otrzymany przez nabywcę los – jest on bowiem uwzględniany we wszystkich ‎kolejnych losowaniach aż do momentu wygranej. Tym samym, zakup produktu dzisiaj ‎uprawnia do udziału w losowaniach maksymalnie aż osiem razy.‎

    Co ważne, każde wydane 500 złoty w zakupie promocyjnym uprawnia do otrzymania ‎jednego losu w loterii, więc kilka posiadanych losów jeszcze bardziej zwiększa szanse na ‎wygraną.‎

    Zasady loterii

    Aby wziąć udział w loterii należy kupić produkt promocyjny, czyli wybrany telewizor lub ‎urządzenie audio firmy Samsung za co najmniej 500 zł brutto. Następnie, za pośrednictwem ‎strony internetowej www.loteriaTV.samsung.pl, należy wypełnić zgłoszenie udziału w loterii, ‎obejmujące m.in. udokumentowanie zakupu. ‎


    Uczestnik, który w ramach jednej transakcji udokumentowanej jednym dowodem zakupu ‎promocyjnego dokonał wielokrotności zakupu promocyjnego, przykładowo – kupił dwa ‎produkty promocyjne za co najmniej 500 zł brutto każdy lub nabył jeden produkt za ‎wielokrotność 500 zł brutto – ma prawo do otrzymania za każde kolejne 500 zł brutto jednego ‎dodatkowego losu. ‎


    Zakupu urządzeń objętych promocją można dokonać w wybranych sieciach sprzedaży: ‎Euro-net, Media Expert, Neonet, Media Markt, Matrix Media, Samsung Brand Store, AUDIO ‎COLOR, x-kom.pl, play.pl, orange.pl, plus.pl, t-mobile.pl, gtpoland.eu, maxelektro.pl, kakto.pl ‎i na stronie samsung.com.pl.‎

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Sterując firmą w cyberprzestrzeni – zarządzanie, regulacje, ubezpieczenia

    Kluczowe wyzwania, związane z cyberbezpieczeństwem oraz odpowiedzialność kierownictwa firm w tym obszarze były tematem konferencji, w której 28 listopada...