piątek, 10 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Rusza kampania promująca Samsung GALAXY S III

    Zobacz również

    1 października rozpoczęła się kolejna kampania promująca smartfon Samsung GALAXY S III. Komunikacja opiera się na prestiżowej nagrodzie EISA „Best Mobile Phone 2012-2013”, którą w sierpniu br. został nagrodzony flagowy model telefonu Samsung. Ogólnopolską kampanię wspierającą działania sprzedażowe zaplanowano na dwa miesiące.
    Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku, które zostało założone w 1982 r. jest organizacją, której działalność opiera się na współpracy

    - Reklama -

    czołowych czasopism poświęconych tematyce elektronicznej. Nagrody EISA są przyznawane przez 50 czołowych magazynów reprezentujących 20 krajów europejskich.

    -Wyróżnienia przyznawane przez EISA, wśród producentów sprzętu elektronicznego są cenione tak bardzo jak Oskary wśród filmowców. Firmy, których produkty zostaną wyróżnione w poszczególnych kategoriach, mają pełne prawo twierdzić, że należą do ścisłej światowej czołówki. Z tym większą radością przyjęliśmy wiadomość, że telefon Samsung GALAXY S III otrzymał najwyższą nagrodę w swojej kategorii. Decyzja międzynarodowego jury potwierdza, że Samsung jest liderem wśród producentów najwyższej klasy smartfonów – powiedziała  Anna Sawa, Specjalista ds. PR z Samsung Electronics Polska.

    Kampania wizerunkowa Samsung GALAXY S III będzie także akcentowała nową linię kolorystyczną. Od września telefon dostępny jest w kolorach inspirowanych zasobami ziemi oraz ozdób noszonych przez mieszkańców starożytnego Egiptu, Indii oraz Persji: Garnet Red (rubinowy) i Titanium Grey (tytanowy). Twórcy nowej linii kolorystycznej czerpali inspirację z bogactwa naturalnych materiałów oraz dziedzictwa starożytnych cywilizacji.

    Dzięki wprowadzeniu nowej linii kolorystycznej, Samsung GALAXY S III stał się idealnym produktem zarówno dla osób poszukujących wyjątkowych urządzeń ze względu na swój unikalny design, jak i dla miłośników najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.

    Kampania GALAXY S III obejmie reklamę w magazynach drukowanych, działania na portalach internetowych i serwisach społecznościowych, a także reklamę outdoorową. Na potrzeby kampanii powstał także 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co Polacy kupują przez internet? Trendy w e-commerce

    Klienci, którzy przyzwyczaili się do kupowania w sieci, są w niej coraz aktywniejsi. W konsekwencji z roku na rok...