niedziela, 5 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Rusza globalna kampania świąteczna HUAWEI Ascend to New Heights

    Zobacz również

    HUAWEI, globalny dostawca rozwiązań teleinformatycznych (ICT), rozpoczął globalną kampanię świąteczną „Ascend to New Heights”, oferującą jej uczestnikom niesamowite działania na pograniczu świata realnego i wirtualnego. Warta 30 milionów dolarów kampania jest największym dotychczasowym przedsięwzięciem marketingowym firmy, zarówno pod względem wartości, jak i zasięgu działań. Kampania realizowana jest w 45 krajach na całym świecie.

    - Reklama -

    Nad trzema miastami – Shenzhen w Chinach, Mexico City w Meksyku i Kuala Lumpur w Malezji – unosić się będzie specjalny balon Huawei, a mieszkańcy wybranych państw, poprzez aplikację konkursową na stronie www.ascendtonewheights.com będą mogli bezpośrednio wpływać na wysokość, na której znajdować się będą balony i podziwiać coraz bardziej spektakularne widoki rejestrowane przez kamery w nich zamieszczone.

    Uczestnicy będą mogli również podnieść swój własny, wirtualny balon w aplikacji poprzez wykonywanie różnych działań – składanie życzeń noworocznych, wgrywanie zdjęć produktów HUAWEI czy zapraszanie znajomych do wspólnej zabawy. Wznosząc się balonem coraz wyżej, uczestnik może znaleźć ciekawe nagrody ukryte na różnych pułapach.

    Nagrodą główną w polskiej edycji konkursu jest niezwykła wycieczka dla dwóch osób do Dubaju z przelotem helikopterem, noclegiem w pięciogwiazdkowym hotelu i indywidualnym zwiedzaniem najwyższego budynku świata Burj Khalifa. Do wygrania są także weekend w Warszawie z kolacją na 40. piętrze luksusowego hotelu, 5 biletów na finał Pucharu Skoków Narciarskich w Zakopanem i Wiśle, tablet HUAWEI MediaPad 10 FHD, smartfony Ascend G300 i Ascend P1, a także wiele atrakcyjnych gadżetów. Konkurs potrwa do końca grudnia 2012.

    Projekt “Ascend to New Heights” to ważny krok HUAWEI w ewolucji z modelu B2C w kierunku marki konsumenckiej. Kluczowym elementem kampanii jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez dostarczenie odbiorcom angażujących, niesamowitych emocji z pogranicza świata rzeczywistego i wirtualnego.

    ŹródłoHuawei
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...