sobota, 11 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ruchy, ruchy, czyli Plush Mix na święta dla aktywnych i nie tylko (wideo)

    Zobacz również

    „Ruchy, ruchy” to startująca dziś świąteczna kampania w Plush Mix promująca idealny zestaw dla świątecznych łakomczuchów –smartfon Samsung Galaxy Ace 4 z opaską Activity Tracker, dostępny już od 1 zł. A do tego, wszystko co najlepsze w Plush Mix: Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz Plush Internet. Bez konsekwencji! vKampania świąteczna Plush Mix to druga odsłona najciekawszej na rynku oferty typu mix. Skierowana ona jest przede wszystkim do młodych i opiera się usługach bez limitu.

    - Reklama -

    Plush Mix pozwala rozmawiać i SMS-ować z kim się chce i ile się chce we wszystkich sieciach, bez obaw o koszty, a do tego są jeszcze duże pakiety internetowe i super smartfony już od 1 zł. Ofertę można dowolnie dopasować do potrzeb, gdyż wszystkie usługi mogą być w dowolnym momencie i dowolną ilość razy wyłączane, włączane i zamieniane na inne. A do tego jest oczywiście za darmo Facebook i Instagram.

    Promowany w kampanii świątecznej zestaw Samsung Galaxy Ace 4 z opaską Activity Tracker to doskonała propozycja dla wszystkich, który chcą być fit. Dzięki zaawansowanym funkcjom urządzenia odchudzanie staje się łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Activity Tracker to pasek na nadgarstek umożliwiający rejestrowanie wszelkiego rodzaju codziennej aktywności. Jest odpowiedzialny za wykrywanie działań ruchowych i przesyłanie danych bezprzewodowo do podłączonego Bluetooth telefonu z dedykowaną aplikacją Tracker. Na podstawie danych takich jak przebyty dystans, średnia prędkość oraz spalone kalorie program tworzy wykresy, obliczenia oraz porady, dzięki czemu można ustawić odpowiednie zadania i ćwiczenia i spalić zaplanowaną ilość kalorii. Opaska poinformuje także o nadchodzącym połączeniu lub wiadomości, a może też monitorować nasz sen.

    W świątecznej ofercie Plush Mix dostępny jest także zestaw Sony Xperia E3 wraz z opaską Sony Smartband, smartfon LG F60 w zestawie z głośnikiem Bluetooth My Music Angel oraz smartfony LG L65, Nokia Lumia 635, Huawei Ascend Y550 i wiele innych.

    Kampanię reklamową pod tytułem „Aerobik” przygotowała Agencja Sholz&Friends. Spot, którego scenariusz przygotowali Marcin Mroczek i Andrzej Błachut, został wyreżyserowany przez Kamila Polaka i Wojtka Wawszczyka, a producentem jest Ryszard Kłosowski i TFP Sp z o.o.

    Metryczka kampanii:

    • Kampania: Plush Mix Święta
    • Nazwa reklamy: „Aerobik”
    • Klient: Polkomtel
    • Agencja: Sholz&Friends
    • Reżyser: Kamil Polak, Wojtek Wawszczyk
    • Operator obrazu: Piotr Śliskowski
    • Scenariusz: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
    • Muzyka: „Sunshine High”
    • Kompozytor: Ben Wheeler
    • Producent: Ryszard Kłosowski
    • Dom Produkcyjny: TFP Sp z o.o.
    • Postprodukcja: Human Arc
    • Dom mediowy: Media Direction
    • Media: TV, Internet, Prasa, Radio
    • Start kampanii: 1.12.2014
    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...