sobota, 11 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Punkta – porównywarka zmienia się w ogólnopolską agencję ubezpieczeń

    Zobacz również

    Punkta – trzecia najpopularniejsza internetowa porównywarka cen ubezpieczeń, połączyła siły z ogólnopolską siecią BIK Serwis. W ten sposób na rynek ubezpieczeń wkracza nowy gracz, który pod nowym szyldem Punkta oddaje użytkownikom elastyczną, omnichannelową sieć obsługi, skupioną na ubezpieczeniach OC i AC. Stabilność połączenia i środków na budowanie nowej wartości dla klienta wspiera strategiczny inwestor – brytyjski fundusz Pollen Street Capital.

    - Reklama -

    Punkta zaprezentowała użytkownikom nowe logo, nową stronę internetową i nowe funkcjonalności – takie jak m.in. możliwość podpisywania umów z agentem i kompletnej obsługi podczas wideorozmowy. Połączenie usług online z aktywnością ogólnopolskiej sieci agentów, przynosi klientom możliwość bardziej przejrzystego i elastycznego dostępu do ubezpieczeń, w elastycznej formie, dostosowanej do stylu życia nowoczesnych konsumentów. 

    W ramach akcji rebrandingowej, marka zaprezentowałą nową architekturę strony punkta.pl – oferującej porównywanie cen ponad 70 ofert ubezpieczeń OC/AC oraz ubezpieczenia w kategoriach takich jak zdrowie, nieruchomości, podróże czy fotowoltaika. Wśród nowych funkcjonalności odświeżonej porównywarki klienci otrzymali między innymi inteligentne rekomendowanie ofert: najbardziej korzystnej cenowo, najlepiej dostosowanej i poszerzonej o najkorzystniejsze usługi dodatkowe.

    Nowa Punkta wykorzystuje synergię potencjałów z BIK Serwis – multiagencją zrzeszającą już ponad 600 agentów współpracujących. Pod parasol nowej marki Punkta trafia również 300 partnerów multiagencji Profi Insurance, zakupionej przez BIK Serwis w maju 2021. 

    Stawiamy na rozwój i połączenie najlepszych elementów dwóch światów: online i offline. Punkta z porównywarki staje się multiagencją kompletną. Oferujemy użytkownikom i klientom niespotykaną wcześniej w naszej branży elastyczność i dostosowanie do stylu funkcjonowania. Z drugiej strony: naszym agentom i partnerom oferujemy szereg przełomowych narzędzi technologicznych, pozwalających szybciej, precyzyjniej obsługiwać nowe grupy klientów – wyjaśnia korzyści Michał Daniluk, dyrektor zarządzający Punkty i członek jej zarządu. 

    ŹródłoPunkta
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...