środa, 17 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Przewodnik po jakości usług telekomunikacyjnych

    Zobacz również

    Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpoczyna publikowanie cyklu artykułów mających na celu przybliżenie potencjalnym i aktualnym klientom usług telekomunikacyjnych tematyki jakości usług, a w szczególności przejrzystości informacji związanej z usługa dostępu do Internetu. W myśl zasady Otwartości Internetu oraz Neutralności sieci użytkownicy końcowi powinni mieć m.in. prawo do przejrzystych informacji w ofertach i umowach oraz do informacji o jakości faktycznie świadczonych usług

    - Reklama -

    telekomunikacyjnych.

    Temu celowi przyświecała m.in. inicjatywa Prezesa UKE Memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług dostępnych na rynku telekomunikacyjnym,  która zaowocowała wypracowaniem wspólnie z 44 Sygnatariuszami Raportu końcowego z prac nad określeniem wskaźników jakości.

    Mamy nadzieję, że ten cykl artykułów pod wspólna nazwą: o jakości świadczonych usług telekomunikacyjnych będzie w przyszłości stanowić Przewodnik po jakości dla klientów usług telekomunikacyjnych i pomoże im w sposób bardziej świadomy dokonywać zakupu usług od dostawców, którzy w sposób przejrzysty formułują oferty, umowy oraz prezentują aktualne i wiarygodne informacje na temat jakości realizowanych przez siebie usług.

    Poradnik do pobrania na stronie : http://uke.gov.pl/files/?id_plik=16356

    ŹródłoUKE
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Od obaw do pewności siebie: tak firmy i pracownicy reagują na sztuczną inteligencję

    Ponad połowa europejskich firm (56%), która wdrożyła narzędzia AI, twierdzi, że opłaciło im się to finansowo. Ponadto, jak wynika...