Od początku listopada w POPie dostępna jest specjalna Oferta Świąteczna, na którą składa się promocja doładowania 30 % więcej oraz specjalna oferta KIDS z multimedialnymi upominkami. Od ponad 2 lat w POPie dostępna była promocja 10% więcej za doładowanie konta użytkownika.
Specjalnie na Święta POP przygotował extra bonus: 30% więcej za doładowanie konta. Czas trwania promocji 30% więcej w POP: listopad 2005 – styczeń 2006.
Z promocji 30% więcej w POP może skorzystać każdy użytkownik (dotychczasowy i nowy), który doładuje swoje konto przed upływem max. 25 dni od poprzedniego doładowania. Otrzyma on 30% gratis na rozmowy w sieci Orange – wystarczy wysłać SMSa.
Wsparcie reklamowe promocji 30% więcej w POP zapewni silna kampania reklamowa w listopadzie i grudniu w TV i Internecie oraz dodatkowo reklama w centrach handlowych i SMSy do wszystkich użytkowników POPa. Materiały dostępne w punktach sprzedaży: ulotki, hangery, wobblery.
Oferta KIDS w POP – idealny prezent na święta
Od 4 listopada w POP dostępna jest także specjalna oferta KIDS (taka sama oferta jak w POPie), wzmocniona dołączonym gratis pakietem multimedialnym, oferowanym w:
– limitowanych zestawach z telefonami Siemens AX72 w cenie 269 zł (z VAT).
Każdy pakiet multimedialny w zestawie z telefonem Siemens AX72 zawiera: 2 gry java, 2 dzwonki polifoniczne, 2 tapety, 2 wygaszacze, 2 powitania, 2 pocztówki dźwiękowe – wszystkie elementy pakietu dostępne na portalu ORANGE WORLD -> www.wap.orange.pl link: „POP zabawa”.
– zestawach startowych StartPOP „Gotowy do zabawy!” w cenie 20 zł z VAT
Każdy pakiet multimedialny ze starteremPOP zawiera: 2 dzwonki polifoniczne, 1 tapeta, 1 wygaszacz, 1 powitanie, 1 pocztówka dźwiękowa – wszystkie elementy pakietu dostępne na portalu ORANGE WORLD -> www.wap.orange.pl link: „POP zabawa”.
Multimedialna kampania wspierająca od 4.11 do 31.12.2005 r., wykorzystująca m.in. media: telewizję (kanały tematyczne: animowane, seriale młodzieżowe, kanały muzyczne), plakaty A0 wraz z dyspenserem na ulotki (szkoły podstawowe + gimnazja – 720 szkół), prasa młodzieżowa (np.: Bravo, CD Action POPcorn, Dziewczyna, Clik oraz Internet).