niedziela, 28 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Prezenty z okazji świąt w kampanii Canal+

    Zobacz również

    CANAL+ Polska rozpoczął kolejne działania promocyjne skierowane do klientów oferty satelitarnej. W przygotowanym na tę okazję spocie telewizyjnym wystąpił znany z THE OFFICE Dariusz Wasiak (Adam Woronowicz).

    - Reklama -

    W kolejnej odsłonie świątecznych ofert klienci mogą nadal skorzystać z promocji na dostęp do paczki CANAL+ Seriale i Filmy z pakietami telewizji za 0 zł przez pierwsze 3 miesiące i dodatkowo otrzymać w prezencie jedną z opcji dodatkowych:

    • dostęp do FilmBox (za 0 zł przez 6 miesięcy)
    • dostęp do Player z reklamami (za 0 zł przez 6 miesięcy)
    • dostęp do Eleven Sports (za 0 zł przez 6 miesięcy)
    • dostęp do HBO MAX i kanałów HBO (za 0 zł przez 4 miesiące)

    Po wskazanym powyżej okresie promocyjnym z opcji dodatkowych można zrezygnować lub kontynuować korzystanie zgodnie z cennikiem określonym w warunkach promocji.


    CANAL+ to nowoczesna telewizja, która łączy dostęp do tradycyjnej telewizji ze światem online, dlatego wszyscy abonenci decydujący się na dowolną ofertę telewizji satelitarnej otrzymują dostęp do serwisu CANAL+ online bez dodatkowych opat. Oferta kanałów dostępnych w serwisie jest uzależniona od posiadanego pakietu płatnej telewizji. Wybierając najbogatszy pakiet, można w serwisie uzyskać dostęp nawet do ponad 150 kanałów telewizyjnych na żywo i tysięcy godzin filmów i seriali. Serwis jest dostępny na niemal dowolnym urządzeniu – komputerze, telefonie, tablecie oraz jako aplikacja na telewizory Samsung, LG, Android TV i Apple TV. Tym sposobem swoje ulubione filmy i seriale można mieć zawsze ze sobą. Z serwisu można korzystać również na terenie Unii Europejskiej.

    KAMPANIA REKLAMOWA
    Świąteczne promocje po raz kolejny wspiera kampania reklamowa realizowana w telewizji, social mediach i punktach sprzedaży. W nowym spocie telewizyjnym wystąpił Adam Woronowicz wcielający się w rolę Dariusz Wasiaka doskonale znanego fanom THE OFFICE.

    Kreację do kampanii przygotował dział marketingu CANAL+. Za produkcję spotu (w reżyserii Piotra Onopa) odpowiadał dom produkcyjny Under Ski Tower, a media do kampanii kupiła agencja Havas Media.

    ŹródłoCanal+
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...