Vectra umacnia drugą pozycję na rynku kablowych operatorów telekomunikacyjnych. Z końcem grudnia 2011 roku liczba jej klientów przekroczyła 800 tysięcy. Wzrost jest wynikiem osiągania celów sprzedażowych oraz akwizycji mniejszych sieci. Vectra konsekwentnie realizuje swoje hasło „Dajemy więcej”, proponując nowoczesne usługi o zawartości wyróżniającej na tle konkurencji. Wszelkie rzetelnie przeprowadzane rankingi plasują zawsze bardzo wysoko ofertę Vectry.
Dzięki temu sukcesywnie rośnie liczba klientów Vectry w każdej z oferowanych kategorii. Obecnie Vectra ma 386 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 331 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 20 tys. mobilnego oraz ponad 113 tys. abonentów telefonicznych.
Wzrost liczby klientów Vectry w okresie minionego roku:
| VECTRA | liczba | ||||||
| ogółem | programy TV | internet | telefon | ||||
| analogowe | cyfrowe | lokalne  | stacjon. | mobilny | |||
| 2011 | 803 | 382 | 385 | 600 | 331 | 20 | 113 | 
| 2Q2011 | 775 | 404 384 | 343 000 | 550 | 301 500 | 9 404 | 100 746 | 
| 2010 | 773 | 425 500 | 313 | 500 | 280 200 | 1 763 | 86 000 |