niedziela, 28 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Pogoda na Interii – sprawdza się

    Zobacz również

    Interia zmienia serwis pogodowy oraz promuje produkt w kampanii reklamowej. Akcja promocyjna obejmuje telewizję, prasę, radio oraz internet, w tym działania w social media. Serwis prezentuje obecnie pogodę na 25 dni, dla 3 milionów miejsc w Polsce i za granicą. Dodatkowo, w wersjach mobilnych produktu, wprowadzono czytelne wykresy ułatwiające odczytywanie danych pogodowych. Tak przygotowany serwis jest unikalny na rynku stąd produkt promowany jest w kampanii reklamowej.

    - Reklama -

    Pogoda.interia.pl cieszy się ogromną popularnością wśród internautów, szczyt popularności notując w letnie miesiące. Wychodząc naprzeciw użytkownikom, wydłużyliśmy więc czas prognozowanej pogody oraz znacznie zwiększyliśmy ilość miejscowości tak, aby każdy, kto planuje wakacje, mógł w pełni z nich skorzystać. – mówi Karolina Leputa, Senior Brand Manager w Grupie Interia.pl.

    Hasło  „Pogoda na Interii – sprawdza się!” obecne jest w spotach telewizyjnych, radiowych oraz w prasie i internecie. Kreacje  pojawią się m.in. w Polsacie i Polsacie Sport, stacjach sieci VIMN, Radiu Zet, RMF i Radiu Eska, tytułach Grupy Bauer i Orle Pióro oraz w internecie. Kampania wspierana jest działaniami PR oraz aktywnościami w social media.

    Idea kampanii oraz plan i zakupów mediów przygotowane zostały przez dział marketingu portalu. Spoty wyprodukowało studio Eternal Monkeys, a udźwiękowieniem zajęło się RS Media. Serwis Pogoda.interia.pl odwiedza miesięcznie ponad 2,5 mln RU, którzy wykonują 22 mln PV.*

    * badanie Gemius/PBI, maj 2016 r.

    ŹródłoInteria
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...