piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Poczta Polska: elektroniczny znaczek pocztowy hitem Envelo

    Zobacz również

    Polacy, szczególnie prowadzący małe i średnie firmy, polubili elektroniczne znaczki pocztowe, czyli neoznaczki. W stosunku do I poł. 2014 r., w pierwszej połowie br. sprzedaż neoznaczków poprzez platformę Envelo była o niemal 400 proc. wyższa. Co piąty kupowany na www.envelo.pl elektroniczny znaczek był przeznaczony na list polecony. Elektroniczne znaczki są dostępne od jesieni 2013 roku i od tego czasu są systematycznie rozwijane i zyskują coraz większą popularność.

    - Reklama -

    W okresie od stycznia do końca czerwca 2015 roku poprzez platformę Envelo sprzedano blisko pół miliona neoznaczków, co oznacza wzrost o 395 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego. Pod względem wartości sprzedaży – za sprawą znaczków na listy polecone, które wprowadzone zostały pod koniec 2014 roku – było to ponad 600 proc. więcej.

    Dużą dynamikę wzrostu sprzedaży neoznaczków zawdzięczamy przede wszystkim małemu i średniemu biznesowi. Coraz bardziej popularne są też znaczki w wariancie dla listów poleconych, które stanową już blisko 20 proc. sprzedaży pod względem ilościowym i przekładają się na jeszcze wyższy wzrost, wyrażony przychodami – mówi Robert Cieśluk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w spółce Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

    Neoznaczek jak znaczek Poczty Polskiej
    Neoznaczek jest znakiem opłaty pocztowej, który można zakupić przez internet i wydrukować za pomocą zwykłej drukarki. Ceny e-znaczków są zgodne z cennikiem Poczty Polskiej, a w doborze właściwego nominału pomaga kalkulator wysokości opłaty na www.envelo.pl. Do zalet neoznaczka należy również fakt, iż – dzięki możliwości umieszczenia własnej grafiki – może on być nośnikiem reklamowym lub sposobem na ubarwienie korespondencji.

    W ofercie spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe, na platformie Envelo znajdują się e-znaczki na listy krajowe i zagraniczne, zwykłe i polecone.

    Envelo – Poczta Polska przez internet

    Wśród e-usług opracowanych i wprowadzonych przez Envelo są zarówno rozwiązania, które łączą rzeczywistość wirtualną z tradycyjnymi usługami pocztowymi (np.: neoznaczek, neolist, neolist masowy, neokartka, neofaktura), jak i produkty w pełni cyfrowe, tj.: neofaktura elektroniczna, neolist elektroniczny, neorachunki.

    Envelo to również nazwa innowacyjnej, platformy zaufanej komunikacji cyfrowej, której elementami są m.in. Skrzynka Envelo, Konto Zaufane, Cyfrowy Stempel Pocztowy.

    ŹródłoPoczta Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...