poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Poczta Polska: 11 tys. nowych użytkowników eSkrzynki

    Zobacz również

    Poczta Polska zanotowała kolejny wzrost zainteresowania usługą eSkrzynka. W zaledwie dwa miesiące liczba użytkowników usługi zwiększyła się o ok. 11 tys. Obecnie z eSkrzynki korzysta już łącznie ponad 34 tys. odbiorców. eSkrzynka została wprowadzona w związku z zaleceniami w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19. Zapewnia adresatom możliwość bezpiecznego i szybkiego odbioru korespondencji poleconej drogą online, a więc bez wychodzenia z domu czy biura.

    - Reklama -

    eSkrzynkę można założyć online, nieodpłatnie, przy użyciu profilu zaufanego. Na życzenie klienta Poczta Polska  przetwarza nadchodzącą do niego przesyłkę poleconą w formę dokumentu elektronicznego i udostępnia ją właśnie w eSkrzynce. Cały proces przebiega z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa oraz poufności e-korespondencji. Dodatkowo, dla ułatwienia, klienci w ramach usługi mogą zgłosić trzy różne adresy korespondencyjne.

    Poczta Polska jest firmą, która dostosowuje się do oczekiwań klientów i zmieniającej się rzeczywistości. Nasze działania kierunkujemy w stronę rozwoju cyfryzacji, wypełniając tym samym założenia strategiczne obrane na lata 2021–2023 i jednocześnie wiążąc je z funkcją Narodowego Operatora Cyfrowego, którą Poczta Polska obejmie już za chwilę poprzez obsługę cyfrową korespondencji urzędów i obywateli – mówi Krzysztof Falkowski, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

    eSkrzynka Poczty Polskiej to usługa doskonale sprofilowana pod kątem sezonu wakacyjnego i potrzeb osób, które w związku z urlopami planują wyjazdy, a więc nie będą dostępne w miejscu zamieszkania, by odebrać korespondencję poleconą. Właśnie w okresie urlopowym Poczta Polska zaobserwowała intensywny wzrost zarejestrowanych użytkowników tego rozwiązania.

    Usługę eSkrzynka Poczta Polska realizuje już po raz drugi. Pierwsze uruchomienie tego rozwiązania nastąpiło pod koniec kwietnia 2020 roku i było możliwe do 30 września 2020 r. W drugiej edycji usługa będzie świadczona do 30 września 2021 r.

    W ramach eSkrzynki obsługiwane są przesyłki polecone, których zawartość stanowi korespondencja, z wyłączeniem – zgodnie z obowiązującymi przepisami – przesyłek wysyłanych przez: sądy i trybunały, prokuraturę i komornika sądowego oraz przesyłek wysyłanych przez organy ścigania, które opatrzą je napisem: „Nie podlega digitalizacji”.

    ŹródłoPoczta Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe soundbary Samsung Q-Serii debiutują w Polsce

    W polskich sklepach pojawiła się właśnie bogata oferta soundbarów Samsung. Wśród nich znalazły się najbardziej zaawansowane modele z Q-Serii,...