Plus dołącza do platformy TikTok i otwiera nowy rozdział działalności marki w mediach społecznościowych. To kolejny krok – po światłowodzie i streamingach – w obszarze rozrywki. Na start TikTok z udziałem międzynarodowej gwiazdy – Emilio Piano, którego pełne emocji wykonania przyciągają miliony widzów online.
Emilio Piano (258,4 mln polubień) to muzyk i twórca internetowy, który swoim talentem podbija serca widzów w całej Polsce, a niemal każdy jego filmik staje się viralem. Co się zatem stanie, jeśli połączymy: Emilio, utwór „Bella Ciao” i Plusa? Powstanie pierwszy materiał na nowy, oficjalny profil Plusa na TikToku!
Dlaczego TikTok?
– TikTok to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji. Obecność Plusa na TikTok-u to naturalny krok w rozwoju naszej strategii. Chcemy być tam, gdzie nasi odbiorcy i mówić do nich w sposób, który jest dla nich atrakcyjny i autentyczny – mówi Karolina Walo, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Plusa.
Na profilu znajdą się formaty o różnorodnej tematyce, ale wszystkie związane będą z rozrywką oraz dostarczaniem pozytywnych emocji. Wszystko podane w dynamicznej, dopasowanej do platformy formie i przede wszystkim z udziałem twórców, którzy cieszą się zaufaniem i sympatią odbiorców. Wśród stałych „bywalców” na profilu Plusa znajdą się m.in.: Natalia Sisik (175,6 mln polubień), która już dodała swojego pierwszego newsa, Dr z TikToka (26,3 mln polubień), Grafoman (15,8 mln polubień) oraz Marcel Wasiluk (111,9 mln polubień). A to dopiero początek!
Grupa w trendzie
Obecność Plusa na TikToku to kolejny krok Grupy Polsat Plus w rozwijaniu obecności marek w mediach społecznościowych. Swoje profile na platformie mają już m.in. Polsat, który jest jednym z liderów na polskim TikToku, zarówno pod względem ilości publikacji, jak i zaangażowania użytkowników oraz Plush, który zuchwale (no przecież!) depcze mu po piętach.
Profil Plusa na TikToku dostępny jest pod nazwą: plus_pl
Obiecujemy – nie będzie ani sztywno ani nudno. Będzie na Plus.