poniedziałek, 3 listopada, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    PLAY wspiera akcję „Płytka wyobraźnia to kalectwo”

    Zobacz również

    PLAY – multimedialny operator telefonii komórkowej – jest partnerem technologicznym kampanii społecznej „Płytka wyobraźnia to kalectwo”, której organizatorem jest Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

    - Reklama -

    Kampania, która rozpoczęła się 17 czerwca br., jest ósmą już edycją kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo”. Jak co roku przed wakacjami i w ich trakcie kampania będzie ostrzegać młodych ludzi przed brawurą oraz tragicznymi konsekwencjami nierozważnych skoków do wody.

    W ramach kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo” nadawane są spoty telewizyjne i radiowe oraz zamieszczane reklamy prasowe. O kampanii informują billboardy rozmieszczone na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą oraz reklamy w Metrze Warszawskim. Dodatkowo zostało rozdystrybuowanych ponad 6 tys. plakatów w całej Polsce.

    PLAY jest głównym partnerem kampanii. Organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.

    ŹródłoPLAY
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    837 mln zł zysku netto, rekordowa sprzedaż hipotek i nowa strategia – mBank ruszył Całą naprzód

    W III kwartale 2025 roku Grupa mBanku osiągnęła bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe, kontynuując dynamiczny rozwój, zgodnie z...