piątek, 2 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    PLAY wspiera akcję „Płytka wyobraźnia to kalectwo”

    Zobacz również

    PLAY – multimedialny operator telefonii komórkowej – jest partnerem technologicznym kampanii społecznej „Płytka wyobraźnia to kalectwo”, której organizatorem jest Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

    - Reklama -

    Kampania, która rozpoczęła się 17 czerwca br., jest ósmą już edycją kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo”. Jak co roku przed wakacjami i w ich trakcie kampania będzie ostrzegać młodych ludzi przed brawurą oraz tragicznymi konsekwencjami nierozważnych skoków do wody.

    W ramach kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo” nadawane są spoty telewizyjne i radiowe oraz zamieszczane reklamy prasowe. O kampanii informują billboardy rozmieszczone na Pomorzu, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków nad wodą oraz reklamy w Metrze Warszawskim. Dodatkowo zostało rozdystrybuowanych ponad 6 tys. plakatów w całej Polsce.

    PLAY jest głównym partnerem kampanii. Organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji.

    ŹródłoPLAY
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Premiera głośnika mobilnego Hama Ballshape 3.0. Idealny maluch na majówkową imprezę

    Wygląda jak bombka, ma w sobie sporą dawkę muzycznej wybuchowości i energii, a w dodatku jest niezwykle poręczny, mieszcząc...