czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Platforma szkoleniowa Kaspersky nagrodzona w plebiscycie Gartner Peer Insights

    Zobacz również

    Firma Kaspersky stanowi najczęściej rekomendowanego dostawcę spośród nagrodzonych wyróżnieniem „Wybór Klientów” w plebiscycie Gartner Peer Insights za rok 2021 w zakresie skomputeryzowanych szkoleń podnoszących świadomość cyberbezpieczeństwa[1]. Kaspersky jest także jedynym dostawcą z tytułem „Wybór Klientów” w kategorii platform ochrony punktów końcowych (EPP).W 2021 roku bezpieczeństwo znalazło się w centrum uwagi: ponieważ ludzie nadal pracują i kontaktują się wirtualnie,

    - Reklama -

    firmy stały się bardziej świadome i skłonne chronić swoich pracowników oraz operacje. Edukacja i szkolenia odgrywają istotną rolę w zapewnieniu zarówno jednostkom, jak i organizacjom odpowiedniej wiedzy i umiejętności umożliwiających właściwe wybory oraz ochronę online.

    Aby osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo IT mogły zapoznać się z dostępnymi ofertami komputerowych szkoleń podnoszących świadomość bezpieczeństwa oraz bezpośrednimi doświadczeniami innych specjalistów we wdrażaniu i stosowaniu różnych rozwiązań, raport „Voice of the Customer” organizacji Gartner przedstawia recenzje Gartner Peer Insights dotyczące produktów edukacyjnych dostawców, którzy spełnili odpowiednie wymagania. Wszystkie recenzje są poddawane ścisłemu procesowi walidacji i moderacji, by zagwarantować ich autentyczność.

    Kaspersky otrzymał tytuł „Wybór Klientów” za rok 2021 jako jeden z zaledwie czterech dostawców rozwiązań podnoszących świadomość cyberbezpieczeństwa i stanowi najczęściej rekomendowanego dostawcę – 98% klientów poleciłoby rozwiązanie tej firmy. Na podstawie 104 recenzji klientów uwzględnionych w raporcie (wg stanu z października 2021 r.) firma Kaspersky zdobyła ocenę 4,7 na 5 w zakresie możliwości produktu, łatwości wdrażania oraz jakości pomocy. Ponadto 76% klientów przyznało rozwiązaniom firmy Kaspersky ocenę 5 na 5.

    Recenzje klientów dotyczące oferty Kaspersky w zakresie szkoleń podnoszących świadomość cyberbezpieczeństwa wysoko oceniają m.in. indywidualne podejście do nauki, skuteczność, istotność oraz wygodę tego rozwiązania.

    – Wybraliśmy rozwiązanie Kaspersky Automated Security Awareness Platform, ponieważ nawiązuje ono do codziennego życia zawodowego pracowników. Zawiera przykłady sytuacji z realnego życia, w których pracownicy mogą się rozpoznać, co zwiększa ich zaangażowanie i pomaga im w lepszym zapamiętaniu informacji. Po trzech miesiącach korzystania z tej platformy odnotowaliśmy spadek liczby incydentów z udziałem personelu – osoba decyzyjna z branży detalicznej.

    – Wyróżnienie „Wybór Klientów” potwierdza, że posiadamy głęboką specjalistyczną wiedzę dotyczącą edukacji w zakresie bezpieczeństwa oraz rozumiemy, w jaki sposób firmy chcą szkolić swoich pracowników w celu osiągnięcia najlepszych wyników. Zawsze bierzemy pod uwagę informacje zwrotne od naszych klientów i integrujemy je z naszym szerokim doświadczeniem w zakresie cyberbezpieczeństwa, jak również z najnowszymi trendami w nauczaniu, takimi jak ustawiczne szkolenie czy technologie rzeczywistości wirtualnej, w celu oferowania skutecznych i praktycznych rozwiązań w zakresie budowania świadomości bezpieczeństwa – powiedziała Elena Mołczanowa, szefowa działu rozwoju biznesu w firmie Kaspersky.

    ŹródłoKaspersky Lab
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus uatrakcyjnia ceny iPhone’ów

    Plus daje możliwość zakupu smartfonów Apple w korzystnych ofertach w ramach: programów Plus Wymiana, Plus Odkup i Wakacje od...