poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Pierwszy Marketing Cloud 2013 już 28 maja

    Zobacz również

    Marketing Cloud 2013 to pierwsza w Polsce konferencja kompleksowo obrazująca jeden z najważniejszych trendów technologicznych początku dekady: migrację do narzędzi w wirtualnej przestrzeni. Narzędzi, które poprzez swoją mobilność i użyteczność są dostępne w każdym miejscu, w każdym czasie i z dowolnego urządzenia. I dzięki temu doskonale odnajdują się w codziennej pracy MARKETERÓW, odpowiedzialnych za kreację, strategię i analizę efektywności kampanii.

    - Reklama -

    Spotkanie, które odbędzie się  28 maja w Warszawie pod banderą NoNoobs,  w całości oparte zostanie na praktycznych prelekcjach ukazujących realne korzyści  z wykorzystania nowego modelu rozwiązań i usług, które diametralnie zmieniają  środowisko i komfort pracy kreatywnych profesjonalistów na całym świecie. Szczególnie marketerów, bo to właśnie oni stają się jednym z głównych beneficjentów cloudowej rewolucji.

    Program Konferencji został stworzony tak, by pokazać,  że najistotniejsze obszary działań operacyjnych w marketingu można swobodnie prowadzić z poziomu chmury:  targetowanie, analityka, raportowanie, badanie skuteczności, czyli  to wszystko co mieści się w katalogu potrzeb marketera – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs – Marketing Cloud 2013 jest również pierwszą konferencją z cyklu jednodniowych spotkań, które wprowadzamy w tym roku dotyczących nowoczesnych technologii w służbie biznesu. Kolejne ogłosimy już wkrótce – dodaje.

    Pierwsza część spotkania to szerokie wprowadzeni do pojęcia Cloud Marektingu:  benefitów, zagrożeń, bezpieczeństwa, dostępności  –  wszystkich aspektów, które związane są z chmurą, będącą centrum sterowania w dziale marketingu. W tej materii swoim doświadczeniem  podzieli się Rafał Roszak, reprezentujący lidera cloudowych rozwiązań w Polsce: e24cloud.

    Krzysztof Beling, brand Manager Frugo, przedstawi  opinię jak w jego codziennej pracy postrzegane są wirtualne rozwiązania i czy przejmą pełen pakiet zadań infrastruktury tradycyjnej. Z kolei Artur Banach, z NetSprint, przybliży możliwości, jakie dają wirtualne platformy reklamowe w tworzeniu skutecznej komunikacji marketingowej.  By jednak skutecznie pozyskiwać klientów, bazując na ich profilach konsumenckich, należy przestrzegać jasno sprecyzowanych aspektów prawnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w przestrzeni wirtualnej. Tematykę tą zobrazuje mec. Dariusz Czuchaj, radca prawny CMS Cameron McKenna. Finał pierwszej części spotkania to wprowadzenie do szerokiego zagadnienia RTB omówionego podczas  sesji równoległych: Piotr Prajsnar  z Cloud Technologies wyjaśni jak właściwe targetowanie przekłada się na skuteczność kampanii reklamowej. I jak do klienta trafiać idealnie: celując prosto z chmury.

    Plan drugiej część Konferencji  to aż osiem  sesji równoległych, prowadzonych przez najlepszych eksperów z branży cloudowych rozwiązań,  podczas których zaserwowana zostanie solidna dawka praktycznej wiedzy z zakresu RTB, targetowania behavioralnego, analityki  i monitorowania kampanii oraz wykorzystani a technologii cloud w działaniach sprzedażowych. Mocnym punktem tej części będzie moduł  przedstawiający wirtualizację działań wobec procesu marketing automation, czyli jak dzięki narzędziom w chmurze uprościć życie marketera i uniezależnić powodzenie działań od czynnika ludzkiego.

    Konferencja Marketing Cloud to unikatowe wydarzenie, dedykowane dyrektorom, kierownikom działów marketingu, project managerom, managerom ds. strategii i rozwoju, odpowiedzialnym za zarządzanie całością działań marketingowych, a także pojedynczymi projektami i produktami. Celem spotkani jest omówienie obszaru „cloud” z perspektywy osoby zarządzającej działem marketingu i dyrektora IT: kto odpowiada za przetwarzanie danych w chmurze, czyli wirtualnym obszarze pozwalającym na  budowanie wartości przedsiębiorstwa w procesach marketingowych Konsumenci zanurzyli się już w te chmury po uszy – a czy marketerzy są gotowi przyjąć nowe zasady gry?

    Partnerem Platynowym konferencji jest firma Adobe.

    Źródłononoobs.pl
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...