środa, 15 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Otwarcie Call Center w Kolejach Mazowieckich – nowy numer informacji

    Zobacz również

    Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został zbudowany przy wykorzystaniu usługi plus wIVR dostarczonej przez Polkomtel S.A. Usługa łączy w sobie interaktywny kontakt z osobami dzwoniącymi oraz pełną obsługę telekomunikacyjną, między innymi łącza i numer dostępowy. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom systemu konsultanci mogą obsłużyć nawet 10 połączeń jednocześnie. Obecnie działa 7 stanowisk, z których dwa uruchomiono poza Warszawą.

    - Reklama -

    Stanowiska wyposażone są w aparaty telefoniczne nowej generacji wraz z profesjonalnymi słuchawkami i mikrofonami. Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni w zakresie prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili podróżny może połączyć się z konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.

    Podróżni pod numerem 22 364 44 44 otrzymają informacje na temat: usług Spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), przejazdów osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, a także o bieżących utrudnieniach i awariach.

    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Karta debetowa mPay nareszcie dostępna dla wszystkich

    mPay z przyjemnością ogłasza, że od dziś karta debetowa mPay jest dostępna dla wszystkich użytkowników aplikacji. Dzięki niej będziecie...