Ruszyliśmy z kampanią „Muzyka łączy” z Jakubem Józefem Orlińskim, która podkreśla rolę muzyki w łączeniu ludzi i pokazuje jak technologia pozwala być ze sobą bliżej. Podkreślamy w niej, że Orange od lat angażuje się w największe wydarzenia muzyczne w Polsce.
Podczas tegorocznego festiwalowego lata wspieraliśmy Orange Warsaw Festival, Open’er Festival Powered by Orange i Baltic Opera Festival. Wydarzenia zgromadziły dziesiątki tysięcy osób, którym dziękujemy za wspólne chwile.
Kampania powstała we współpracy z wybitnym polskim kontratenorem Jakubem Józefem Orlińskim, który wciela się w rolę przewodnika po świecie muzyki, łącząc artystyczną wrażliwość z ideą bliskości oraz świat popkultury z muzyką klasyczną. Materiały mają za zadanie oddać atmosferę festiwali oraz podkreślić znaczenie wspólnego przeżywania muzyki.
Kampania będzie emitowana w telewizji oraz w digitalu, w tym w specjalnych formatach w mediach społecznościowych. Koncept kreatywny, we współpracy z Orange Polska, stworzyła agencja GPD, która zajęła się również produkcją i postprodukcją materiału. Spot wyreżyserowała Katarzyna Pajzderska-Kin. Media zaplanował i kupił dom mediowy Value Media.
Angażujemy się nie tylko w festiwale, ale i muzyczne formaty telewizyjne. Jesteśmy sponsorem tytularnym, fundatorem nagrody głównej i partnerem technologicznym 16. edycji The Voice of Poland oraz pierwszego w historii tego programu formatu The Voice Comeback Stage Powered by Orange, w którym piąta jurorka – Ania Karwan – daje drugą szansę uczestnikom, którzy odpadli na różnych etapach projektu. Ich losy można śledzić na VOD TVP oraz w niedzielne przedpołudnia na TVP2.