niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Orange Polska ma własne rozwiązanie metawersalne do prezentacji zaawansowanych rozwiązań dla biznesu

    Zobacz również

    Orange Business Metaverse to środowisko metawersalne, w którym Orange Polska będzie prezentować klientom biznesowym usługi: Smart City i sieci kampusowe 5G. Wirtualna i interaktywna przestrzeń pozwala w angażujący sposób pokazać działanie zaawansowanych technologicznie rozwiązań – w dowolnym miejscu z użyciem gogli VR. Operator planuje także dostarczać rozwiązania i projekty metawersalne dla firm wspólnie z BlueSoft i Integrated Solutions – spółkami z Grupy Orange

    - Reklama -

    Z punktu widzenia rynku biznesowego metaverse to silnie rozwijający się trend. Jako Grupa Orange Polska jesteśmy od lat zaufanym partnerem przedsiębiorstw, firm, instytucji i miast w Polsce w ich cyfrowej transformacji oraz jednym z liderów rynku ICT. Metaverse wpisuje się w ciągłe doskonalenie doświadczeń klientów biznesowych i dlatego jest dla nas jednym z kluczowych elementów do realizacji tego celu – mówi Bożena Leśniewska, wiceprezeska Orange Polska ds. Rynku Biznesowego. – Dziś zaczynamy korzystać z rozwiązania metawersalnego stworzonego do prezentowania własnych zaawansowanych rozwiązań dla biznesu. Jesteśmy także gotowi, by wykorzystać tę technologię i rozwijać kompetencje w ramach spółek Grupy Orange Polska, aby projektować i budować tego typu rozwiązania dla innych firm, korporacji i szeroko rozumianego Przemysłu 4.0 – dodaje Bożena Leśniewska.

    Technologia metaverse umożliwia m.in. realizację wirtualnych spotkań, prezentacji i szkoleń w bardziej angażującej i interakcyjnej formie niż tradycyjne metody, budować cyfrowe bliźniaki (ang. digital twins) przestrzeni co wprost przekłada się na poprawę efektywności i optymalizację kluczowych procesów biznesowych. Metaverse może pomóc firmom docierać do klientów i partnerów z całego świata. Dzięki temu firmy mogą osiągać większy zasięg i skalowalność swoich działań biznesowych. Metaverse może w końcu stać się kolejnym etapem ewolucji internetu i zmienić sposób, w jaki ludzie korzystają z sieci. Zamiast pasywnego przeglądania treści, użytkownicy mogą aktywnie uczestniczyć w wirtualnych środowiskach. To również daje firmom nowe możliwości.

    W raporcie McKinsey & Company „Value Creation in the Metaverse” z 2022 r. telekomunikacja została wymieniona wśród branż, które wyniosą największe korzyści z metaverse, a według firmy Meta, wartość samego tylko polskiego rynku metaverse będzie w 2035 roku wynosić 10 miliardów dolarów.

    Orange Polska zamierza także wykorzystać technologię metaverse do nawiązywania partnerstw i współpracy z innymi firmami, takimi jak dostawcy treści oraz rozwiązań i zastosowań metawersowych, czy producenci sprzętu VR. Właśnie w oparciu o takie specjalistyczne partnerstwo z Connected Realities – firmą technologiczną specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań VR/AR i metaverse – powstało rozwiązanie Orange Business Metaverse.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....