piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowoczesne rozwiązania wspierające zarządzanie w ofercie Plus dla biznesu

    Zobacz również

    FFM/SFA to nowa usługa oferowana przez sieć Plus dla klientów korporacyjnych. Aplikacje tych systemów na telefon ułatwiają zarządzanie pracownikami w terenie, zmniejszając koszty firmy przy jednoczesnym wzroście wydajności pracowników. FFM (Field Force Management) to system wsparcia w zarządzaniu procesami w terenie, zarządzania pracownikami i flotą samochodową oraz zarządzania relacjami z klientami.

    - Reklama -

    SFA (Sales Force Automation) to rozwiązanie wspierające działania przedstawicieli handlowych w terenie oraz nowoczesnych managerów zarządzających tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

    Mobilne systemy FFM/SFA może zastosować każda firma posiadająca pracowników terenowych. Dla każdego klienta budowane jest dedykowane rozwiązanie dopasowane do specyfiki jego branży i rynku, dodatkowo każdy klient otrzymuje wsparcie analityka, który wraz z zespołem specjalistów oferuje doradztwo i konsulting w każdej fazie projektu.

    Zastosowanie FFM/SFA przyczynia się między innymi do:

    • oszczędności związanych z wdrożeniem systemu mobilnego i funkcjonowaniem sieci przedstawicieli handlowych,
    • podniesienia efektywności sprzedaży, poprzez zaoszczędzenie 20% czasu pracy handlowców:

    – wyeliminowanie konieczności osobistego dostarczenia zamówień do dystrybutora,
    – dokładnie określonego zakresu działań wobec każdego klienta,
    – doskonale dobranej ofercie docierającej do wąskich grup odbiorców docelowych,

    • sprawniejszego zarządzania firmą i szybszej reakcji na zaistniałą sytuację rynkową, jak np. powiadomienia o spadku sprzedaży czy aktywności konkurencji,
    • budowy jakościowej bazy wiedzy o klientach,
    • posiadania zawsze aktualnych analiz oraz wysokiej jakość informacji,
    • obniżenia kosztów operacyjnych poprzez ograniczenie kosztów związanych z dotychczasowym obiegiem informacji w formie papierowej i innych kosztów operacyjnych
    • skrócenie czasu wysyłki towaru do punktów handlowych,
    • zwiększenie efektywności przesyłania informacji pomiędzy producentem a dystrybutorem.

    Aplikacja mobilna systemów FFM/SFA posiada m.in. wewnętrzną pocztę elektroniczną z centralą i oddziałami firmy, dostęp do bazy klientów i informacji o nich, kalendarz, możliwość rozliczenie pojazdu i sprawdzenie aktualnego stanu licznika.

    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...