środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowoczesne monitory reklamowe w placówkach Poczty Polskiej

    Zobacz również

    Poczta Polska podpisała umowę z firmą Screen Network Sp z o.o., liderem rynku Digital Out of Home – cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu w minimum 500 placówkach pojawią się nowoczesne ekrany reklamowe. Wyświetlane będą na nich zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych, które wykupią pakiet emisyjny. Umowa została zawarta na pięć lat. W placówkach pocztowych – wybranych w czasie audytu – pojawią się nowoczesne ekrany reklamowe o wielkości minimum 43 cale (przekątna 109.22 cm).

    - Reklama -

    Liczba zamontowanych w nich ekranów będzie uzależniona od wielkości i potencjału obiektu. Pierwsze zamontowane urządzenia pojawią się na początek w minimum 500 placówkach w ciągu najbliższych 10 miesięcy.

    – Konsekwentnie staramy się zmieniać wygląd naszych placówek. Nowoczesna i przyjazna dla oka aranżacja wnętrz, coraz częściej obecna w naszych urzędach i filiach, zyska teraz kolejny przyciągający uwagę element. Monitory reklamowe pozwolą z jednej strony na promowanie usług Poczty, a z drugiej – udostępnimy możliwość promowania innych produktów i usług naszym partnerom biznesowym. Podpisana dzisiaj umowa to również dodatkowe wpływy do pocztowego budżetu – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej odpowiedzialny za logistykę i sieć placówek Poczty Polskiej.

    Zgodnie z zapisami umowy, przez ok. 30% czasu reklamowego na ekranach wyświetlane będą materiały promujące Pocztę Polską i jej usługi. W pozostałym czasie pojawią się spoty podmiotów zewnętrznych. Jeżeli operatorowi nie uda się w wypełnić reklamami komercyjnymi całości czasu antenowego, na ekranach pojawi się więcej materiałów multimedialnych Poczty Polskiej.

    Umowa daje możliwość wyświetlania materiałów reklamowych w atrakcyjnej formie oraz umożliwia Poczcie Polskiej uzyskanie dodatkowych przychodów, pochodzących z wynajmu powierzchni pod montaż urządzeń oraz emisji spotów. Firma Screen Network będzie płaciła Spółce zarówno za każdy monitor zamontowany w placówce, jak również prowizję od przychodów ze sprzedanych reklam.

    Screen Network Sp. z o.o.  to firma zarządzająca największą siecią ekranów reklamowych w kraju (20 tys.), działających w ramach jednego, zintegrowanego systemu. Wyświetlane na nich reklamy każdego dnia docierają do ponad 8 milionów osób. Partner Poczty Polskiej specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych, wielokrotnie nagradzanych kampanii Digital Out of Home. W ich portfolio znajdują się wielkoformatowe telebimy i kurtyny LED, zlokalizowane w centrach największych miast, a także ekrany w galeriach handlowych, na siłowniach, dworcach kolejowych czy lotniskach w całym kraju. 

    ŹródłoPoczta Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Grupa Polsat-Interia liderem Internetu w Polsce

    Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 20,9 mln RU została – drugi raz w tym roku – nr 1 wśród wydawców...