poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowe narzędzie cyfrowe AkzoNobel pomaga właścicielom statków

    Zobacz również

    Właściciele i użytkownicy statków mogą teraz lepiej kontrolować ponoszone koszty prac w suchym doku dzięki wykorzystaniu innowacyjnego narzędzia cyfrowego opracowanego przez AkzoNobel. DryDoQ Insights, bo o nim mowa, precyzyjnie przewiduje stan zanurzonej części kadłuba statku bez konieczności przeprowadzania oględzin. Dzięki analizie danych ma wyjątkową zdolność tworzenia pełnego obrazu korozji i porostów na powierzchni kadłuba, przez co pomaga usprawnić planowanie

    - Reklama -

    prac konserwacyjnych i zwiększyć ich efektywność.

    Tę technologię wdrożono jako tzw. minimum viable product (wstępna wersja użytkowa umożliwiająca normalne użytkowanie przez klientów, a przy tym stanowiąca podstawę dalszych prac rozwojowych), ktore zostało przeznaczone do testów przez jednego z największych światowych armatorów. Otrzymane informacje umożliwią dalszy rozwój i doskonalenie narzędzia. System jest jednocześnie dostępny na większym rynku.

    Jako dostawca zaawansowanych rozwiązań i usług dla przemysłu okrętowego zawsze szukamy sposobów, dzięki którym nasi klienci zyskają przewagę nad konkurencją – wyjaśnia Michael Hindmarsh, Lider Inkubatora AkzoNobel w UK. – DryDoQ Insights umożliwia armatorom podejmowanie trafniejszych decyzji dotyczących konieczności dokowania statków, a przez to pomaga im efektywniej kontrolować koszty konserwacji.

    Massimo Rubesa, Specjalista ds. powłok i materiałów w Stolt Tankers Shipowning, dodaje: – Jako firma, która docenia wkład najnowszych innowacji produktowych i usługowych w podnoszenie efektywności eksploatacji statków, jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy uczestniczyć w pracach nad DryDoQ Insights. Czekamy na kolejne coraz bardziej zaawansowane wersje narzędzia, które mogą przynieść duże korzyści naszej branży.

    Nowe narzędzie sporządza prognozy na podstawie własnych danych firmowych, wzbogaconych o dane pochodzące z różnych źródeł zewnętrznych. Wskazuje miejsca wymagające szczególnej uwagi, biorąc pod uwagę typ statku, sposób jego użytkowania i historię wcześniejszych dokowań.

    Dział Marine and Protective Coatings AkzoNobel jest liderem w dziedzinie analizy big data w branży morskiej z ponad 40-letnim doświadczeniem. Dla klientów opracowano szereg narzędzi cyfrowych, w tym Intertrac Vision, prognozujące wpływ różnych scenariuszy malowania na parametry kadłuba statku.

    ŹródłoAkzoNobel
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe karty sieciowe WiFi 6 od TP-Link – Archer TX50UH oraz Archer TX20U Nano

    TP-Link prezentuje dwie nowe karty sieciowe ze złączem USB. Archer TX50UH pozwala na uzyskanie prędkości transmisji Wi-Fi do 3000...