niedziela, 5 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowa www.netia.pl – użytkownik w centrum uwagi

    Zobacz również

    Netia uruchomiła zupełnie nową stronę www.netia.pl dla klientów indywidualnych. Nowa platforma została zaprojektowana w kompleksowym procesie badania potrzeb oraz zachowań użytkowników i wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie zarządzania doświadczeniem w kanałach cyfrowych oraz nowoczesne rozwiązania e-commerce, które mają zwiększyć efektywność sprzedaży on-line bogatej oferty Netii.

    - Reklama -

    Zupełnie nowy serwis internetowy Netii jest już on-line. Serwis przeznaczony jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców oraz firm sektora SOHO (Small Office Home Office). Po wdrożeniu nowej struktury ofertowej, wprowadzeniu nowej strategii komunikacyjnej, pojawienie się nowej strony internetowej, jest realizacją kolejnego elementu strategii jaką realizujemy w obszarze klientów indywidualnych – powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny  B2C w Netii.

    Nowy serwis B2C użytkownicy docenią za przyjemną dla oka szatę graficzną, przejrzystą strukturę i pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Fundamentem prac nad nowym serwisem były szeroko zakrojone badania zachowań konsumenckich i wsparcie doświadczonego zespołu ekspertów firmy Symetria. Dzięki temu serwis jest zgodny z najnowszymi trendami, a na pierwszym miejscu stawia użytkownika i jego pozytywne doświadczenia, płynące z „podróży” po serwisie.

    – Wdrożenie nowej platformy pozwoli nam jeszcze skuteczniej prezentować bogatą ofertę Netii, a naszym klientom ułatwi wybór. Nowa strona to nie tylko front zgodny z najnowszymi trendami, przystosowany do obsługi klientów niepełnosprawnych, to również zaawansowane narzędzia personalizacji i automatyzacji. –
    powiedział Michał Trębicki, Szef eCommerce B2C w Netii.

    Rozwiązanie, które bazuje na platformie Kentico, czołowego na świecie dostawcy systemów DXP (Digital Experience Platform), wdrożyła firma Infinity Group. Wdrożone rozwiązanie to CMS z rozbudowanymi funkcjami marketing automation i lead generation. W efekcie końcowym Netia pozyskała narzędzia, dzięki którym może szybko dostosowywać zawartość i kształt serwisu do indywidualnych potrzeb oraz prowadzić efektywną, spersonalizowaną komunikację oraz kompleksowo realizować kampanie marketingowe z wykorzystaniem zaawansowanych procesów marketing automation i lead generation.

    – Zależało nam aby nasza nowa strona internetowa była dostępna dla klientów przed startem jesiennej oferty, która z całą pewnością zainteresuje nie tylko studentów, ale wszystkich którym zależy na szybkim internecie, bogatej ofercie TV oraz umowie na krótki okres – powiedział Tomasz Dakowski.

    ŹródłoNetia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...