środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowa kampania – wspólna oferta Play i UPC (wideo)

    Zobacz również

    PLAY i UPC, najlepsi w swojej klasie usług mobilnych, stacjonarnych i telewizyjnych, połączyły siły i przygotowały pierwszą wspólną ofertę. Zarówno obecni, jak i nowi klienci obu operatorów w niespełna 2 miesiące od sfinalizowania transakcji mogą z niej skorzystać i zyskać nawet 2 lata abonamentu za darmo. Tej wyjątkowej okazji towarzyszy wyjątkowa kampania. Już od dzisiaj, 27 maja, startuje kampania promująca pierwszą wspólną ofertę PLAY i UPC.

    - Reklama -

    Możemy zobaczyć spot wizerunkowy, w którym występują gwiazdy kampanii: Magdalena Cielecka, Anna Mucha, Kuba Wojewódzki, Michał Żebrowski oraz Dawid Kwiatkowski.

    Zobaczycie dużo koloru, ale ważne jest też co usłyszycie. A w nowej kampanii mówiącej o PIERWSZEJ WSPÓLNEJ ofercie będzie to utwór Be The One wykonywany przez Dua Lipę.

    Zobaczcie i usłyszcie sami:

    Jednocześnie również od dzisiaj możecie zobaczyć spoty promujące ofertę dla klientów indywidualnych z Magdaleną Cielecką oraz wideo towarzyszące ofercie usług dla domu.

    Natomiast od 3 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii dla klientów biznesowych z Kubą Wojewódzkim.

    Doskonale powinniście już znać Doradcę Play dla Domu, czyli naszego eksperta w dziedzinie nowych technologii, który pojawia się w materiałach Play od września ubiegłego roku. W tej kampanii dołącza do niego nowy bohater – Sprzedawca usług Play i UPC, który został gospodarzem salonu w naszych reklamach, ale możecie go też spotkać poza nim, na przykład obsługując klientów ofert Play dla Firm w ich biurach.I oczywiście! 

    Razem z UPC do Play przeszedł też uwielbiany przez wielu UPCeusz . Będzie latał w naszych materiałach zostawiając za sobą ślad internetu światłowodowego i cyfrowej rozrywki.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Grupa Polsat-Interia liderem Internetu w Polsce

    Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 20,9 mln RU została – drugi raz w tym roku – nr 1 wśród wydawców...