środa, 15 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Nowa kampania reklamowa UPC przedstawia nowego ulubieńca rodziny – UPCeusza

    Zobacz również

    UPC Polska startuje z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Głównym bohaterem kampanii jest UPCeusz – ulubieniec rodziny. UPCeusz to urocza postać, która symbolizuje markę oraz usługi UPC. Jego róg świeci, dostarczając silne, najwyższej jakości Wi-Fi, skrzydełka oznaczają mobilność i szybkość, a długi ogon to symbol troski o Klienta i niezawodności. Jak go tu nie lubić?

    - Reklama -

    Zgodnie z obietnicą marki, UPC dzięki swoim usługom sprawia, że codzienne chwile są jeszcze bardziej kolorowe i pełne radości. UPCeusz doskonale się w tę misję wpisuje.Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer UPC Polska

    – Rzadko zdarza się taka okazja, aby móc stworzyć brand hero dla marki masowej zupełnie od zera. To bardzo długotrwały proces, w który zaangażowanych jest co najmniej kilkanaście kreatywnych osób. Brainstormy, setki szkiców, aż dochodzimy do momentu, w którym mamy finalną postać, zupełnie inną niż pierwotny pomysł. Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami.Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2.

    Kampania UPC Polska z UPCeuszem w roli głównej wystartowała 2 września. Działania promocyjne obejmują zarówno reklamę ATL (telewizja, radio), internet, outdoor, non-standard w przestrzeni miejskiej, jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, rollupy). Komunikację uzupełnią aktywności w social mediach oraz współpraca z influencerami.

    Za strategię, kreację oraz realizację wszystkich działań reklamowych odpowiada agencja K2. Planowanie i zakup mediów poprowadził dom mediowy OMD Direction.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Karta debetowa mPay nareszcie dostępna dla wszystkich

    mPay z przyjemnością ogłasza, że od dziś karta debetowa mPay jest dostępna dla wszystkich użytkowników aplikacji. Dzięki niej będziecie...