poniedziałek, 16 czerwca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Netia reklamuje świetlną wyprzedaż

    Zobacz również

    Netia rozpoczęła kampanię reklamową, promującą „świetlną wyprzedaż”. W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją) w cenie 1.
    W ramach akcji komunikacyjnej zaplanowane zostały .spoty radiowe z udziałem Czesława Mozila (spot 30 sek. – w załączeniu – emitowane m.in. w RMF FM, Radio ZET, Eska i wielu innych), blisko tysiąc billboardów oraz działania performace marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego br.

    - Reklama -

    Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.

    Promowana oferta „2 w cenie 1”, umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za łączną cenę 50 zł miesięcznie.

    ŹródłoNetia
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa era klawiatur Razer – poznaj w pełni konfigurowalną BlackWidow V4 75proc. Barebones

    Razer ogłosił dziś ważny krok w rozwoju swoich peryferiów, prezentując pierwszą w ich historii klawiaturę w wersji Barebones. Razer...