piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Netia: Promocja 'U nas nic się nie marnuje’

    Zobacz również

    Cała kwota abonamentu do wykorzystania na rozmowy oraz połączenia międzynarodowe w cenie lokalnych – to nowa oferta Netii dla wszystkich, którzy zakupią usługi głosowe w taryfie Lepszy Telefon do Wygadania.

    - Reklama -

    8 maja 2008 roku rusza nowa oferta Netii. Lepszy Telefon do Wygadania to nie tylko niski abonament (42,70 PLN), który w pełni można wykorzystać na rozmowy, ale również cała gama dodatkowych opcji w atrakcyjnych cenach. Pozwolą one każdemu dostosować ofertę do swoich potrzeb.

    W nowej ofercie obowiązuje tylko jedna cena na wszystkie telefony stacjonarne – lokalne i międzymiastowe oraz do UE, USA i Kanady. W efekcie w cenie abonamentu standardowego TP klient ma do wykorzystania ponad 120 minut połączeń na telefony stacjonarne lub ponad 40 minut na telefony komórkowe.

    Dodatkowe opcje taryfowe (Wybrane Numery, Wieczory i Weekendy oraz Cały Czas) dotyczą również połączeń do UE, USA i Kanady – jest to pierwsza taka oferta na rynku.

    Z nowej oferty klienci mogą skorzystać bez zmiany numeru telefonu i bez przerwy w świadczeniu usług telefonicznych. Ponadto konsultanci Netii załatwią za nich wszelkie dodatkowe formalności.

    Klienci, którzy wykupią abonament telefoniczny Lepszy Telefon do Wygadania wraz z Szybkim Internetem Netii uzyskają rabat, pozwalający oszczędzić aż do 180 PLN.

    „Chcemy, żeby nasi klienci cieszyli się prawdziwą wolnością wyboru. To oni decydują, na co przeznaczą pieniądze za abonament. Nasi klienci mają pewność, że żadna złotówka, którą płacą, nie zmarnuje się.” – powiedział Mirosław Godlewski prezes zarządu Netia SA. – „To następna, innowacyjna oferta Netii. Cieszę się, że po raz kolejny wyznaczamy trendy na polskim rynku telekomunikacyjnym. Oferujemy naszym Klientom wyjątkowe usługi, dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań”.

    Netia gwarantuje wszystkim klientom możliwość zmiany oferty na inną w trakcie obowiązywania umowy (w przypadku umów na 24 i 36 miesięcy). Klient otrzymuje również czytelną i jasną dla niego ofertę – promocyjne ceny obowiązują przez cały okres trwania umowy. Ponadto każdy klient może skorzystać ze wsparcia technicznego przez całą dobę 7 dni w tygodniu.

    Netia uatrakcyjnia jednocześnie swoją ofertę internetową. Klienci Netii otrzymują dostęp do internetowego kina i wypożyczalni filmów iplex.pl (kino europejskie i festiwalowe) na specjalnych warunkach. Już wkrótce oferta Netii zostanie wzbogacona o możliwość obejrzenia hollywoodzkich hitów filmowych na ekranie komputera dzięki usłudze Cineman VOD, dostępnej w sieci Netii.

    Nowej promocji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, radio i prasie, prezentująca z właściwym spotom Netii humorem interpretację hasła „U nas nic się nie marnuje”.

    ŹródłoNetia

    8 KOMENTARZE

    guest
    8 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~stary

    Netia – promocje
    ….strasznie te "promocje" skomplikowane – jeśli już podpiszesz umowę to przyślą ci fakturę , że ci oko zbieleje……..
    ……g dyby Netia grała uczciwie – byłaby podana usługa i cena za usługę !! Bez dodatkowego mącennia o promocjach , upustach itp. A tak to od razu widać , że to są kanciarze , z którymi normalnemu człowiekowi nie po drodze…………..
    Odr adzam korzystanie z usług Netii na tych warunkach !!!

    ~gamblerek

    a co z p?
    netia juz dawno stala sie prawdizwa konkurencja dla tepsy. nie rozumiem ,tylko tepsowej polityki, bo ci zdaja sie po prostu nie robic nic, mimo, ze widza jak netia rozwija swoja oferte i odbiera tepsie klientow!

    ~Robbie

    Nic się nie marnuje
    szczerze mówiąc widząc na polsacie reklamy mobilkinga zastanawiam się jakimi argumentami (poza oczywiście konkurencją w transmisji euro – bo w nieestetykę reklamy nie wierzę) się kierowali zdejmując ją z anteny. sprawa jest prosta. Polsat się boi tańszej konkurencji.

    ~Hoyt

    Nic się nie marnuje
    A najlepsze jest to, jak Polsat zdjął reklamę z anteny, twierdząc, że jest drastyczna i przekracza granice dobrego smaku. Ehh, marna decyzja. Ale prawda jest taka, ze reklama dobitnie pokazuje, że nowa oferta ma coś ciekawego do zaproponowania. Co? Wystarczy przeczytać.

    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...