piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Netia – ewolucja wizerunku, rewolucja sprzętowa

    Zobacz również

    Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus. W tym samym czasie premierę ma rewolucyjny dekoder Android TV – Netia Soundbox 4K.

    - Reklama -

    Netia to prawdziwie polska marka telekomunikacyjna z 30-letnią historią. W tym czasie przeszła trzy duże zmiany identyfikacji wizualnej. Od 2018 roku Netia jest częścią Grupy Polsat Plus, zachowując przy tym znaczącą autonomię, która widoczna jest również w zakresie identyfikacji wizualnej.

    Rozpoczęta właśnie ewolucja identyfikacji wizualnej marki Netia wpisuje się w zrealizowany przez Grupę Polsat Plus w połowie 2021 roku projekt harmonizacji i rebrandingu marek, który był unikatowym projektem marketingowo-reklamowym w skali światowej. Wyrazisty i bardzo spójny na poziomie strategicznym i wizualnym system nowej identyfikacji umożliwia szybkie skojarzenie, czym jest i co oferuje dana marka. Język ten również podkreśla fakt przynależności wszystkich marek do jednej Grupy. Zmiany identyfikacji wizualnej, w tym wymiana logotypu Netia m.in. w materiałach reklamowych, czy infrastrukturze, będą następować stopniowo.

    Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki. – powiedział Andrzej Abramczuk, Prezes Zarządu Netia S.A., Dyrektor Generalny.

    Dźwięk nie z tej ziemi

    Nowy etap ewolucji identyfikacji wizualnej marki Netia podkreślamy premierą całkowicie nowego dekodera Netia Soundbox 4K. Jest to pierwsze rozwiązanie do domów, oferowane przez operatora w Polsce z wbudowanymi głośnikami wykorzystującymi technologię Dolby Atmos z dźwiękiem zoptymalizowanym przez firmę Bang & Olufsen, jakością obrazu 4K, oparte o platformę Android TV. – powiedział Tomasz Dakowski, Członek Zarządu Netia S.A., Dyrektor Generalny Obszaru B2C. – W połączeniu ze światłowodem nawet do 2 Gb/s i usługami mobilnymi ze smartfonami 5G, to najnowocześniejsza propozycja w Polsce. – dodał Tomasz Dakowski.

    Nowe urządzenie jest pierwszym, oferowanym przez Grupę Polsat Plus, które wykorzystuje platformę Android TV. Prezentuje przy tym nowe podejście do tworzenia centrum domowej rozrywki. Producentem dekodera jest firma Sagemcom, która do współpracy w tym projekcie zaprosiła światowych liderów – firmy Bang & Olufsen i Dolby. To dzięki nim Netia Soundbox 4K zapewni użytkownikom czysty i głęboki dźwięk przestrzenny Dolby Atmos, pochodzący aż z 4 wbudowanych głośników. Dekoder obsługuje funkcje głosowe poprzez pilota, łączącego się po Bluetooth oraz standard komunikacji WiFi 6, który pozwala uzyskać niedostępną do tej pory przepustowość. Sprzęt wykorzystuje dwie różne częstotliwości WiFi – 2,4 GHz i 5 GHz – dzięki temu pozwala wykorzystać pełnię możliwości światłowodu Netii nawet do 2 Gb/s oraz niskie opóźnienia w transmisji. Dekoder będzie dostępny dla zainteresowanych abonentów telewizji 4K za dodatkową opłatą w wysokości 30 zł miesięcznie.

    Nowe szaty Bogini Netii

    W dniu 19 lutego br. wystartowała również druga telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej, wcielającej się w Netię, Boginię Nieziemskiej Rozrywki. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe pakietu: Światłowód, Telewizja, Disney+ przez 3 miesiące na start za 0 zł, a następnie za 75 zł miesięcznie.

    Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Tychach, Sosnowcu, Wrocławie, Trójmieście, Lublinie i Gliwicach.

    Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spot wyprodukowała firma TFP.

    ŹródłoNetia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...