piątek, 17 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Netia – bogini nieziemskiej rozrywki (wideo)

    Zobacz również

    Ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z TV i dostępem do Disney+, w której debiutuje zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki Netia, oparta o postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska. Reklamy z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej, to otwarcie zupełnie nowego rozdziału komunikacji marketingowej marki Netia. Katarzyna Kwiatkowska wciela się w postać bogini Internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, Jedenastej Muzy, która zstępuje z

    - Reklama -

    Olimpu wprost do mieszkań klientów Grupy Netia.

    – Zależało nam, aby twarzą Netii była osoba nie tylko znana, ale też inteligentna, z dystansem i z poczuciem humoru. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Katarzynę Kwiatkowską, aktorkę teatralną i filmową, znaną też ze Szkła Kontaktowego, czy programu Szymon Majewski Show. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej obszaru B2C w Netii.

    Koncept kreatywny przygotowany przez agencję kreatywną (Red8) zdecydowanie wygrał z innymi propozycjami w szeroko zakrojonych badaniach konsumenckich.

    – Będzie trochę mitologii i boskości, bo te tematy są zawsze na czasie. Ale przede wszystkim będzie dużo nowoczesności, niezawodności i dobrej zabawy. Bogini Netia będzie z nami w najbliższych kampaniach reklamowych. Nie tylko w telewizji, na billboardach, ale też w internecie i punktach sprzedaży. – dodała Joanna Pędzińska.

    Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej wystartuje 2 września i potrwa do 8 października br. W kampanii TV (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe.

    Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii TV pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Gliwicach.

    Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP.

    Kampania reklamowa będzie m.in. wspierać sprzedaż flagowego pakietu z aktualnej oferty promocyjnej – dostęp do Internetu w technologiach światłowodowych w opcji do 300 Mb/s wraz z usługą TV 4K (pakiet S z 81 kanałami) i dostępem do serwisu Disney+ w cenie 70 zł miesięcznie (cena z rabatami za zgody marketingowe i e-fakturę). Zawierając umowę na 2 lata, klienci otrzymają na start 3 miesiące abonamentu

    ŹródłoNetia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa oferta VeloBanku: 60 zł na start i do 540 zł zwrotu za zakupy

    Czy wydając pieniądze, można jednocześnie zyskiwać? W Świecie Bardziej Velo wszystko jest możliwe, co udowadnia nowa gorąca oferta. Spełniając...