poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Najlepsze praktyki przetargowe w Grupie TP

    Zobacz również

    Prezes Grupy TP, Maciej Witucki, podpisał list intencyjny promujący stosowanie europejskich standardów przetargowych w branży marketingowej. Wytyczne w tej dziedzinie zawiera dokument „Pitch Guideline” ogłoszony wspólnie przez Światową Organizację Reklamodawców WFA (której członkiem jest Orange) oraz Europejskie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej EACA.

    - Reklama -

    Inicjatorem wprowadzenia na polski rynek dobrych praktyk przetargowych jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Wspólną intencją Grupy TP i SAR jest to, aby przetargi przeprowadzanie były zgodnie z dobrymi obyczajami oraz poszanowaniem zasady równości i zasad uczciwej konkurencji.

    Grupa TP od dawna stosuje standardy przetargowe zawarte w „Pitch Guideline” i tym bardziej jestem dumny, że jako pierwsi oficjalnie mogliśmy je podpisać. Wprowadzenie na rynek polski dokumentu, który szczegółowo opisuje dobre praktyki odpowiedzialnego biznesu w kontekście organizacji przetargów i relacji z partnerami biznesowymi, znacznie usprawni proces przetargowy. Uczyni go bardziej skutecznym i efektywnym kosztowo – powiedział prezes Grupy TP Maciej Witucki. – Doprowadzi to do sytuacji, w której każdy wygrywa – i klient, i agencja.

    Stowarzyszenie Agencji Marketingowych (SAR) chce doprowadzić do popularyzacji tego dokumentu na rynku polskim przez podpisanie listów intencyjnych ze wszystkimi reklamodawcami zrzeszonymi w WFA.

    Podpisanie „Pitch Guideline” jest zgodne z modelem biznesowym stosowanym przez Grupę TP. Grupa jest liderem wśród polskich telekomów w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

    ŹródłoTP S.A.

    1 KOMENTARZ

    guest
    1
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~asia

    dobrze że Tepsa podpisała taki list intencyjny
    dobrze że Tepsa podpisała taki list intencyjny. Widać że poza typowymi działaniami jak np. obniżki cen, promocje elastyczne dla biznesu ( DSL) robi coś innego. Promującego CRS. Coraz więcej firm powinno włączać się w tą dziedzinę życia społecznego.

    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...