wtorek, 16 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Nagrody dla ING w IAB MIXX Awards

    Zobacz również

    ING Bank Śląski w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards zdobył brąz w kategorii „Data Driven & Precision Marketing” oraz wyróżnienie w kategorii „Content Marketing”. Kapituła konkursu doceniła dwie kampanie ING Banku Śląskiego. „Porozmawiajmy o pieniądzach”, akcja społeczna, która zachęca Polaków do przełamywania tabu w rozmowie o finansach (wyróżnienie w kategorii „Content Marketing”); „Konto dla młodych – kampania dla rodziców”, czyli synergia działań w intrenecie i direct marketingu skierowanych do

    - Reklama -

    rodziców nastolatków 13-17 (brąz w kategorii „Data Driven & Precision Marketing”).

    Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tym roku było aż 230 zgłoszeń, rozdano 68 nagród / wyróżnień.

    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Od obaw do pewności siebie: tak firmy i pracownicy reagują na sztuczną inteligencję

    Ponad połowa europejskich firm (56%), która wdrożyła narzędzia AI, twierdzi, że opłaciło im się to finansowo. Ponadto, jak wynika...