poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Muzyczne lato Sony Ericsson

    Zobacz również

    Z końcem maja br. ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Walkman firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie w atrakcyjny i niestandardowy sposób fanom muzyki unikalnych walorów telefonów W350, W380, W910 oraz W980 oraz pokazanie wyjątkowych funkcji tych telefonów, takich jak TrackID czy SensMe.

    - Reklama -

    Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy muzykę stawiają w centrum swego życia i chcą ją zawsze mieć przy sobie. Nasze telefony z serii Walkman® idealnie spełniają ich oczekiwania, bo są to cyfrowe odtwarzacze muzyczne, które oprócz korzystania z zaawansowanych funkcji telefonu, pozwalają także pobierać, zapisywać i odtwarzać muzykę – powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager, Sony Ericsson w Polsce.

    Z myślą o fanach muzyki Sony Ericsson zaplanował cykl imprez muzycznych, promujących telefony z linii Walkman®, w wielu polskich miastach, m.in.: w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie.

    Wśród przewidzianych atrakcji uczestnicy imprezy będą mogli sami zaprojektować koszulkę z graffiti oraz sprawdzić się w konkursie muzycznym „Czy jesteś szybszy od TrackID”. Zorganizowany też będzie konkurs na najciekawsze graffiti, a zwycięska praca po każdej imprezie będzie prezentowana na wbudowanym w specjalnie spreparowany airboard wyświetlaczu telefonu komórkowego.

    Kampania wsparta zostanie promocją SMS-ową oraz rozbudowanymi działaniami BTL. Między innymi pojawią się specjalni promotorzy na skuterach oraz tzw. „milczący tancerze”, a po mieście będzie jeździł promocyjny van z wbudowanym monitorem LCD, na którym będzie można zobaczyć krótkie filmy z poprzednich imprez, obejrzeć prezentację telefonów z serii Walkman czy obejrzeć klipy muzyczne.

    W ramach działań ATL zaplanowano 30” spoty TV, reklamę w magazynach prasowych oraz w Internecie.

    Kampania promująca telefony Sony Ericsson z serii Walkman® potrwa do końca sierpnia, czyli do ostatniego dnia wakacji. Za działania ATL odpowiedzialny jest dom mediowy Mediedge: CIA, a za BTL agencja IQ Marketing.

    ŹródłoSony Ericsson
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe soundbary Samsung Q-Serii debiutują w Polsce

    W polskich sklepach pojawiła się właśnie bogata oferta soundbarów Samsung. Wśród nich znalazły się najbardziej zaawansowane modele z Q-Serii,...