niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Multimedia Polska promuje internet stacjonarny

    Zobacz również

    Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Multimedia Polska, wspierająca sprzedaż usługi internetu. Akcja prowadzona jest pod hasłem: „2 Mb/s, 20 Mb/s 120 Mb/s – Interenet dopasowany do Ciebie”. Kampania potrwa do połowy listopada.

    - Reklama -

    W pierwszym etapie kampanii prowadzone są akcje ulotkowe w największych polskich miastach. W drugiej połowie września akcja ulotkowa zostanie wsparta kampanią w internecie. Nośnikami wykorzystywanymi do promocji usługi będą double billboard, rectangle i skyscarper. Dodatkowo w sieci pojawią się landing page operatora oraz prowadzona będzie kampania w Google Adwords. Za całość działań w internecie odpowiedzialna jest agencja ARBOmedia.

    Elementami wspierający kampanię reklamową będą nośniki typu  Mobil Skyborad (30×15 m), które rozstawione zostaną w 10 najważniejszych lokalizacjach operatora, voicemailig oraz dodatkowe akcje BTL. Za dostarczenie rozwiązań kreatywnych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Visane.

    ŹródłoMutimedia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....